عمومی | دانشگاه لرستان

برگزاری کرسی نظریه پردازی ترویجی با استقبال دانشجویان


با حضور و استقبال دانشجویان، کرسی نظریه‌پردازی ترویجی با عنوان: «بررسی کارکردهای قاعده لطف در کلام اسلامی با تکیه بر نگاه آیت الله سبحانی»، برگزار شد.

این کرسی، روز دوشنبه،۱۱ آذرماه، با حضور دکتر داریوش یاراحمدی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان، در محل سالن شهید «سیدسعید میربهرسی» دانشگاه لرستان، برگزار شد.

در این کرسی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل به عنوان ارائه دهنده موضوع و حجت الاسلام و المسلمین دکتر عابدین درویش پور و دکتر فاطمه احمدی، به عنوان ناقدان، حضور داشتند.

مسئول برگزاری «کرسی‌های نظریه پردازی،نقد و مناظره» در دانشگاه لرستان (حوزه علوم انسانی و معارف اسلامی)، دکتر مهرداد امیری است و دبیر کرسی مذکور، عین اله موسوی بود.

از مهرماه امسال تاکنون، کرسی های «نظریه پردازی، نقد و مناظره»، در دانشگاه لرستان برگزار شده اند.

براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده، کرسی‌های نظریه‌پردازی تخصصی یا ترویجی، با موضوعات ذیل علوم انسانی و معارف اسلامی، برگزار می‌شوند .

دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های «نظریه پردازی، نقد و مناظره»، وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این دبیرخانه در برگزاری کارگاهها و نشستها در جهت تشکیل انواع کرسی های تخصصی و ترویجی، فعالیت می کند.