عمومی | دانشگاه لرستان

نشست پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان با رئیس و معاونان دانشگاه


نشست پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان با رئیس و معاونان دانشگاه، برگزار شد .

در ابتدای این نشست، دکتر مسعود طاهری نیا، رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، ضمن توضیح اینکه دانشکده علوم اقتصادی و اداری، اولین دانشکده ای بوده است که در سال ۱۳۸۴ در سایت کمالوند ساخته شده، پیشنهاد داد:«ساختمان جدید دانشکده به صورت کامل به یک ساختمان آموزشی مبتنی بر سیستم های الکترونیکی و اینترنتی طراحی و زیرساخت آن از همین ابتدا در نظر گرفته شود تا به عنوان اولین دانشکده کشور مبتنی بر مدیریت سبز راه اندازی شود».

دکتر طاهری نیا، تشریح کرد:«یکی دیگر از پیشنهادات این است که در راستای افزایش درآمدهای دانشگاه لرستان، مرکز آموزشهای آزاد دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان ایجاد شود».

رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، مشکل کمبود فضای فیزیکی دانشکده را نیز مطرح کرد.

وی تصریح کرد:«دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، نیازمند توسعه است و چارت دانشکده باید در زمینه های جذب رشته های تحصیلی جدید و هم جذب هیئت علمی، اصلاح شود».

دکتر مسعود طاهری نیا، بیان کرد:«دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان دارای تعداد ۱۳ نفر عضو فعال هیئت علمی و تعداد ۷ نفر کارمند است».

از انتقادات سازنده استقبال می کنیم و گامهای خوبی در زیرساخت سازی برداشته ایم

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، گفت:«درست است که ما هنوز تا رسیدن به ایده آلها، فاصله هایی داریم اما همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان این بوده است که در راستای رفع و کاهش کمبود سرانه فضای آموزشی و تجهیزات، گام بردارد و خوشبختانه در سالهای اخیر، اقدامات زیرساختی خوبی در این راستا انجام شده است؛ از جمله اینکه در سال ۹۳ سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان ۸ مترمربع بود در حالی که در سالهای اخیر، ۳۴ هزار مترمربع زیرساخت سازی فیزیکی در دانشگاه لرستان صورت گرفته است و سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان از ۸ به ۱۴ مترمربع افزایش یافته است».

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«دانشکده علوم اقتصادی و اداری یک رسالت مهم در زمینه کارآفرینی و مهارت آموزی برای دانشجویان دارد که باید بیش از پیش، تقویت شود».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«در سال ۹۲ دانشگاه لرستان دارای ۲۵۲ عضو هیئت علمی بود در حالی که الان به تعداد نزدیک به ۳۲۰ عضو هیئت رسیده ایم و به زودی این تعداد به ۳۳۰ عضو خواهد رسید».

گفتنی است اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، دیدگاهها و نقطه نظرات خود درباره موضوعات و مشکلات کاری و صنفی بیان کردند و رئیس دانشگاه لرستان به پرسشها، پاسخ داد .

همچنین، در این نشست، دکتر محمد جعفری (معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان)، دکتر احسان رشیدیان (معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی) و دکتر محمد فیضیان (معاون پژوهش و فناوری) حضور داشتند و هر کدام متناسب با حوزه کاری خویش، به پرسشهای حاضران، پاسخ دادند .

نشست مذکور، صبح روز دوشنبه، ۱۱ آذرماه در محل سالن شهید امامعلی رشوند دانشگاه لرستان برگزار شد .

رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، برگزاری نشستهای پرسش و پاسخ با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان است.