عمومی | دانشگاه فرهنگیان

وظیفه اصلی دانشگاه توجه به برنامه های تربیتی و فرهنگی است

دکتر خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان در جلسه مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: اعتقاد داریم این دانشگاه باید علاوه بر توسعه علمی و پژوهشی در حوزه فرهنگی و تربیتی هم مورد توجه ویژه و اساسی قرار داشته باشد.

رییس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به رسالت این دانشگاه در تربیت محوری تاکید کرد که فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان از برنامه های اولویت دار دانشگاه است.

دکتر خنیفر در ادامه خواستار پوشش حداکثری دانشجومعلمان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی با حمایت مدیران در سراسر کشور شد.درادامه این جلسه دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های ۱۵ ماهه ی این معاونت اشاره کرد: در سال گذشته راهبرد اصلی معاونت انسجام درونی و بیرونی برای استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود بود که این راهبرد در سال جدید توجه به توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و تربیتی در سطح مراکز و پردیس ها معطوف شده است.

عضو هیات رییسه دانشگاه ضمن تشکر از رییس دانشگاه که سال تحصیلی جدید را سال فرهنگی نام گذاری کردند از اهتمام این معاونت در جهت تحقق تربیت معلم شش ساحتی در راستای سند تحول بنیادین خبر داد.

در ادامه این جلسه مدیران کل حوزه فرهنگی و اجتماعی به ارائه گزارش و برنامه های خود پرداختند و مقرر شد جلسات شورای مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی با رییس دانشگاه استمرار داشته باشد.