عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

آغاز زندگی مشترک زوج فسایی با بخشیدن حیات به همنوعان

زوج فسایی در آغاز زندگی مشترکشان با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان، خون خود را با هدف کمک به همنوعان و بیماران نیازمند اهداء کردند و این اقدام خداپسندانه را برکت زندگی مشترک خود قرار دادند .

به گزارش وب دا فسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان شیراز ؛ این روز‌ها خبر‌های زیادی از کمبود خون برای استفاده بیماران نیازمند و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به گوش می‌رسد.به همین منظور، افراد زیادی از مشاغل مختلف برای اهدا خون خود به یاری این بیماران شتافته اند .

اما مرکزانتقال خونشهرستان فسا اهدا کننده خون ویژه‌ای داشت. مجتبی و لیلا زوج جوانی که آغاز زندگی مشترکشان است سوار بر ماشین تزیین‌شده عروسی و با لباس باشکوه عروس و دامادی در مقابل چشمان حیرت زده مردم و کارمندان پایگاه انتقال خون فسااهدای خونرا برکت زندگی خود قرار دادند .

مجتبی احمدی که از نیرو‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، هدف از این کار خود در شروع زندگی مشترکشان را وجود خیر و برکت در زندگی خود و شروع زندگی دیگر بوسیله گیرندگان این خون دانست .

لیلا آزادی هم گفت: وقتی پیشنهاد شوهرم را شنیدم استقبال کردم و خوشحالم از اینکه در در آغاز زندگی خود قصه و خاطره قشنگی رخ داد که من می‌توانم آن را در آینده برای بچه هایم بگویم .

همچنین تعدادی از همراهان و مهمانان عروس و داماد نیز با مشاهده حرکت انسان دوستانه این زوج نیکوکار، اقدام به اهدای خون کردند .

به پاس قدردانی از انجام کار خوب این زوج جوان مسئولان شهرستان فسا هم از آن‌ها با اهدا کادو، گل و شیرینی تقدیر کردند .

رییس انتقال خون شهرستان فسا با بیان اینکه در این برنامه خداپسندانه بیش از ۳ هزار سی سی خون بوسیله عروس و داماد و همراهان او به افراد نیازمند اهدا شد، گفت: در حال حاضر مراکز درمانی با کمبود انواع گروه‌های خونی برای بیماران نیازمند مواجه هستند و اهداکنندگان می‌توانند هر روز صبح و عصر به انتقال خون شهرستان فسا برای اهدا خون خود اقدام کنند .

اشرف منصوری اضافه کرد: در شهرستان فسا هر روز بیش از ۲۰ هزار سی سی خون از سوی نیکوکاران برای بیماران نیازمند اهدا می‌شود .