عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

حضور گسترده و فعال دانشکده شهید شمسی پور در نمایشگاه پلیس و امنیت

پیرو حضور گسترده و فعال دانشکده شهید شمسی پور در نمایشگاه پلیس و امنیت و معرفی خدمات آزمایشگاه امنیت و حفاظت فیزیکی این دانشکده در آن نمایشگاه در مهر ماه گذشته، مدیران و کارشناسان بسیاری از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و با توجه به استقبال این افراد، غرفه دانشکده از سوی مدیران نمایشگاه ایپاس به عنوان غرفه برتر بخش پاویون شناخته شد. در این نمایشگاه خدمات مختلفی که توسط دانشگاه فنی حرفه‌ای می‌تواند معرفی شود خدمت مدیران عرضه گردید. به طور مثال مستند سازی پروژه‌های کنونی و یا مباحث تعمیر نگهداری دوربین‌های مدار بسته نمونه فعالیت‌هایی است که توسط فارغ التحصیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای قابل عرضه است

آزمایشگاه امنیت که در ساختمان اندیشه قرار دارد  ۴ سال است که فعالیت‌های مختلفی را در زمینه امنیت سایبر و امنیت حفاظت فیزیکی اجرا می‌نماید و تاکنون پروژه‌ها و نمایشگاه‌های متعددی را توسط دانشجویان انجام داده‌اند.

در سال ۱۳۹۸ با همت مدیریت دانشکده، این آزمایشگاه بازسازی شد و خدمات آن از آذر ماه مجدد آغاز شده است و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند به این آزمایشگاه مراجعه نموده تا روی موضوع‌های مختلفی فعالیت نمایند.

شایان ذکر است از سوی نمایشگاه تندیسی به ریاست دانشکده بابت حضور فعال در نمایشگاه ایپاس ارائه گردید