عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

اطلاعیه ویژه شرایط پرداخت شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ ویژه دانشجویان مرحله تکمیل ظرفیت

قابل توجه دانشجویان ارجمند :
نحوه ی پرداخت شهریه نیمسال دوم مرحله تکمیل ظرفیت ۹۹-۱۳۹۸

باتوجه به نزدیک شدن زمان انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ نحوه پرداخت شهریه را به اطلاع دانشجویان میرساند.
از عموم دانشجویان تقاضا میگرددشهریه را بصورت نقدی پرداخت فرمایند.درصورتیکه این درخواست محقق نگردد جهت همکاری با آندسته از دانشجویان محترم و در حالت اضطرار می توانند بخشی از شهریه خود(مبلغ متغیر) را به روش اقساط و در قالب چک تسلیم فرمایند.
روش اول :
پرداخت کل شهریه به صورت نقد
با مراجعه به سامانهtts.mehralborz.ac.ir از طریق درگاه پرداخت الکترونیک پس از پرداخت کل شهریه نسبت به اخذ دروس طبق لیست ارائه شده توسط واحد آموزش اقدام نمایید.
روش دوم :
پرداخت بخشی از شهریه به صورت نقد و مابقی به صورت چک
لازم است از سامانه ذکر شده در قسمت قبل وارد صفحه انتخاب واحد و درگاه پرداخت الکترونیک شوید. در این مرحله میبایست شهریه ثابت به صورت دستی در فیلد " مبلغ قابل پرداخت " درج شده و عملیات پرداخت انجام شود.
الباقی شهریه(شهریه متغیر) را طی سه فقره چک ( با مبالغ مساوی ) به تاریخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ و پنجم خرداد ماه ۱۳۹۹ و پنجم تیرماه ۱۳۹۹ در وجه موسسه آموزش عالی مهر البرز صادر تا روز اول و دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ (اولین کلاس حضوری)نسبت به تحویل چکهای مورد نظر به همکاران امورمالی اقدام فرمایند.
تذکر۱: چنانچه چکها در روز های فوق(کلاس حضوری) تا روز اول و دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ تحویل امورمالی نگردد.کلیه دسترسی های دانشجو قطع خواهد شد.
تذکر۲: آندسته از دانشجویانی که به هر علت از ترم یا ترم های قبل بدهی دارند.بدیهی است باشهریه ثابت به انضمام بدهی معوقه ، امکان ثبت نام را فراهم خواهد نمود.
تذکر۳ : چکهای صادره وارسالی باید از نوع دسته چک صیاد باشند.
( درج نام ونام خانوادگی و شماره دانشجویی به همراه شماره تماس پشت چک ها الزامی میباشد )
بدیهی است پس از ایجاد دسترسی به ترتیب فوق ، دانشجو می تواند نسبت به اخذ دروس طبق برنامه درسی ارائه شده در پرتال آموزشی، اقدام نماید.
پس از واریز شهریه به یکی از دو حالت فوق از منوی زیر جهت انتخاب واحد وارد شوید.
سیستم جامع مدیریت آموزش --> انتخاب واحد
پاسخ گویی به سوالات دانشجویان در زمینه شهریه و نحوه پرداخت شهریه از طریق مشاوره انلاین ویا از طریق رایانامه امور مالی به ادرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ویا این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید صورت خواهد گرفت.
و یا از طریق شماره تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱-۵۷۶۵۸
داخلی ۱۱۰-۱۱۳
و یا با شماره تماسهای زیر
۸۶۰۹۳۹۲۵-۸۶۰۹۳۹۲۸-۸۶۰۹۳۹۴۱تماس حاصل نمایید.
آدرس موسسه :خیابان کارگر شمالی-خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، تقاطع دانش ثانی-شماره ۳۶
کدپستی :  ۱۴۱۳۹۱۳۱۴۱

امور مالی مهر البرز/۵ آذرماه ۱۳۹۸