عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تاکید سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی بر هدفمند شدن برنامه های تشکل های دانشجویی

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مهمترین عامل در پیشبرد برنامه ها را هدفمندی، پیگیری و صبر در انجام عمل عنوان و اجرای برنامه های گروهی و تیمی در تشکل های دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش وب دا، دکتر فاطمه محرری درآستانه روز دانشجو در نشست با مسئولان تشکل های دانشجویی با بیان اینکه اعضای تشکل های دانشجویی باید مطالبه گر و پیگیر باشند تصریح کرد: تشکل های دانشجویی باید نقش واسطه را میان دانشجویان و مسئولان ایفا نمایند و در  این زمینه بهترین تاثیرگذاری را می‌توانند داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر ایجاد روحیه خود باوری و انسجام میان دانشجویان خاطر نشان کرد: به طور حتم فعالیت در حوزه های فرهنگی باید همراه با صبر باشد و ناامیدی بزرگترین آفت در این زمینه به شمار می رود.

در ادامه این نشست که با حضور دکتر طباطبایی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و عضو هیات نظارت بر تشکل ها، دکتر محمد اسماعیل زاده مدیر دفتر ریاست دانشگاه و دکتر علیرضا ابراهیم زاده مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر تشکل ها برگزار شد، مسئولان تشکل های دانشجویی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ها پرداختند.

{jcomments on}