عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

برگزاری جشن ربیع در دانشگاه سلمان فارسی کازرون / مسابقه عکس طریق رضوی، برگزیدگان خود را شناخت

به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، مراسم جشنی با حضور هیئت رییسه، اعضا هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید. بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم که با عنوان «جشن ربیع» برگزار گردید، ابتدا حجت‌الاسلام زالزاده، با تبریک فرا رسیدن این ایام و تاکید بر اهمیت مقوله نماز، به بیان اظهاراتی پیرامون ازدواج دانشجویی پرداخت.
در ادامه این مراسم، برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای زنده موسیقی، اجرا تئاتر توسط گروه نمایشی دوکوهه و برگزاری مسابقه‌هایی در بین حاضرین در این جشن برگزار گردید.
در بخش دیگری از این مراسم از برگزیدگان مسابقه عکس طریق رضوی که از بین دانشجویان شرکت کننده در اردوی پیاده‌روی حرم مطهر امام رضا(ع) در سال جاری برگزار شده بود با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد. زهرا محمدی‌کازرونی، نجمه ابول‌زاده و فاطمه دهداری، دانشجویانی بودند که به عنوان برگزیده‌های این بخش انتخاب گردیدند.
گفتنی است این برنامه با همکاری بسیج دانشجویی و کانون موسیقی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در سالن علامه دوانی این دانشگاه برگزار گردید.