عمومی | دانشگاه علامه طباطبائی

پیام تسلیت هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت درگذشت جهادگر جوان دانشگاه علامه طباطبائی



پیام تسلیت هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت درگذشت جهادگر جوان دانشگاه علامه طباطبائی

در پی عروج شهادت گونه جوان جهادی حسین علیمرادی، هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی نیز پیام تسلیتی خطاب به خانواده و دوستان این جوان عرصه جهاد علمی و فرهنگی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

امروز جوانی برای همیشه چشم از جهان فرو بست که چشم های بسیاری را به سوی مظلومیت و محرومیت مردم سرزمینش باز کرده بود.
حسین علیمرادی دبیر اسبق کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی و مدیر عامل موسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری از بین ما پر کشید. جوانی که مهاجرت به دیار غرب را فراموش کرد و در وطن ماند تا با دستان بخشنده و قلب مهربانش بذر امید را در دل و جان کودکان دشتیاری بکارد. کودکان و جوانانی که بعد از اردوهای جهادی کانون خیریه، کشورشان ایران  و حس وطن دوستی به آن را شناختند. کانون فرهنگی خیریه از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرد و پس از برگزاری چهار اردوی جهادی در منطقه دشتیاری موفق به ساخت ۲۳ مدرسه در محرومترین منطقه آموزشی کشور شد. ساخت ۲۳ مدرسه و افزایش تعداد قبول شدگان داوطلبان این منطقه در دانشگاه باعث میشود که جوان قصه ی ما در حافظه مردمان شریف و پاک این منطقه ماندگار شود.
هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی با ارج نهادن به مقام این جوان برومند و دانش آموخته جهادگر, عروج شهادت گونه وی را به حضور خانواده ارجمند علی مرادی، خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی، دوستان و همراهان جهادگرش و مردم شریف دشتیاری تسلیت می گوید.