عمومی | دانشگاه بزرگمهر

ثبت نام آیین دانش آموختگی دانشکده علوم انسانی

آیین دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال ۹۵ کارشناسی پیوسته دانشکده علوم انسانی

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بزرگمهر قائنات از برپائی آئین دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۵ کارشناسی پیوسته د انشکده علوم انسانی دانشگاه بزرگمهر قائنات در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ با جزئیات ذکر شده در ذیل خبر داد:

اطلاعات برنامه:

عنوان برنامه: آئین دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال ۹۵ کارشناسی پیوسته دانشکده علوم انسانی دانشگاه بزرگمهر قائنات

زمان برگزاری: ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۹

ثبت نام:

مهلت نهایی ثبت نام : تا ساعت ۱۲ ظهر  چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ (مهلت نهایی ثبت نام و یا تقاضای ویرایش اطلاعات به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود)

نحوه ثبت نام: به صورت اینترنتی از طریق سامانه مسابقات دانشگاه بزرگمهر قائنات به نشانی http://contest.buqaen.ac.ir

دانشجویان گرامی دقت داشته باشند در صورت عدم تکمیل نهایی فرم ثبت نام و دریافت کد ثبت نام، حتی در صورت پرداخت وجه ،ثبت نام ایشان صورت نپذیرفته است.

همچنین در صورت ثبت هر فرم، امکان ویرایش اطلاعات آن وجود  نداشته  لذا قبل از ثبت فرم، از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمایید .

هزینه ثبت نام:

- به ازای هریک از دانش آموختگان: ۲۵۰.۰۰۰ ریال( این مبلغ در فرم ثبت نام اولیه و معرفی نماینده دانش آموختگان اخذ گردیده و نیازی به پرداخت مجدد نیست)

- به ازای هریک از همراهان دانش آموختگان: ۲۵۰.۰۰۰ ریال

اطلاعات مورد نیاز ثبت نام:

- اطلاعات دانش آموخته شامل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجوئی، شماره ملی، رشته تحصیلی و شماره تماس همراه

- اطلاعات همراهان : نام و نام خانوادگی، شماره ملی و  نسبت با دانش آموخته

- داشتن کارت بانکی عضو شتاب با قابلیت پرداخت اینترنتی جهت پرداخت هزینه ثبت نام

تذکرات مهم در خصوص ثبت نام:

- صرفاً دانشجویانی مجاز به ثبت نام در آیین دانش آموختگی خواهند بود که در فرم اولیه ثبت نام دانش آموختگی(فرم معرفی نماینده) ثبت نام و وجه مربوطه را پرداخت نموده باشند و تایید مدیر گروه آموزشی خود را مبنی بر احراز شرایط دانش آموختگی داشته باشند.

- رعایت ردیف ۴ ذیل ماده ۴-۷ دستورالعمل دانش آموختگی دانشگاه بزرگمهر قائنات توسط تمامی ثبت نام کنندگان الزامی است. بدیهی است در صورت هرگونه سهل انگاری در موضوع، تمامی عواقب احتمالی بر عهده دانش آموخته بوده و هیچ گونه هزینه ای مسترد نخواهد شد.

(ردیف ۴ ذیل ماده ۴-۷ دستورالعمل دانش آموختگی: حداکثر ۳ نفر از خانواده هر دانشجو (پدر، مادر، همسر و یا همراهان همجنس دیگر(حداکثر دو نفر از سایر همراهان همجنس مجاز به حضور در مراسم خواهند بود)))

با توجه به ظرفیت محدود سالن مهمان سوم به صورت رزرو ثبت نام خواهد شد. در صورت عدم ظرفیت برای مهمان سوم، وجه ثبت نام عودت خواهد شد. ضمنا برای تمامی میهمانان اعم از خردسال و کلان هزینه پذیرایی کامل اخذ می شود.

نظر به درخواست های متعدد دانشجویی، امکان افزایش تعداد میهمانان هر دانش آموخته منوط به وجود ظرفیت خالی تالار محل برگزاری صرفا برای اقوام درجه یک(مادر،پدر،خواهر،برادر،همسر) از طریق مراجعه حضوری به کارشناس فرهنگی با پرداخت هزینه مصوب وجود خواهد داشت.
در صورت عدم وجود ظرفیت خالی، دانشگاه از صدور دعوتنامه برای میهمانان مازاد بر سهمیه خودداری کرده و نسبت به عودت هزینه دریافتی پس از پایان مراسم اقدام خواهد کرد.

- مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در سامانه بر عهده دانش آموخته بوده و در صورت مشاهده مغایرت در هر مرحله، تمامی عواقب بر عهده وی خواهد بود.

- صدور کارت ورود به مراسم جهت دانش آموخته و همراهان وی منوط به انجام کامل ثبت نام و پرداخت کامل وجه مربوط در طول مدت ثبت نام می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل جهت ثبت نام و یا پرداخت اینترنتی وجه در ساعات اداری با شماره تماس ۰۵۶۳۱۰۰۶۳۲۱ تماس حاصل نموده و یا با شماره تماس ۰۹۱۵۶۷۰۲۰۴۱ در پیام رسان های تلگرام، سروش و بله ارتباط برقرار نمائید. همچنین امکان مراجعه حضوری به کارشناس فرهنگی و اجتماعی در ساعات اداری مقدور می باشد.

تحویل گرفتن لباس دانش آموختگی و کارت ورود به مراسم:

دانشجویان عزیز می توانند لباس دانش آموختگی و کارت ورود به مراسم را از نماینده رشته خود دریافت نمایند.
نماینده ی رشته می تواند جهت تحویل لباس دانش آموختگی، از دانشجویان تعهد دریافت نماید.

* تذکر: دقت در تحویل صحیح و سالم لباس فارغ التحصیلی، کلاه و حمایل در هنگام تحویل گرفتن و همچنین دقت کامل در حفظ و نگهداری البسه تحویل شده تا زمان استرداد از سوی تمامی تحویل گیرندگان الزامی است. بدیهی است در صورت بروز هرگونه خسارت به لباس ها – بنا به تشخیص دانشگاه- دانشجو ملزم به ارائه لباس معیوب و همچنین پرداخت قیمت تمام شده لباس (۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال) به عنوان خسارت حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ برگزاری جشن می باشد. در غیر اینصورت دانشگاه مختار به کسر وجوه مربوط از محل ضمانت ها و یا مطالبات وی و همچنین عدم ترتیب اثر جهت صدور گواهی دانش آموختگی خواهد بود.

به منظور حفظ آراستگی ظاهری مراسم و تصاویر ضبط شده، آویز کلاه دانش آموختگی باید بر روی شانه سمت راست و حمایل دانش آموختگی بر روی شانه سمت چپ دانش آموخته قرار گیرد

سایر نکات مهم:

- ثبت نام در مراسم به منزله پذیرفتن تمامی مفاد آمده در دستورالعمل دانش آموختگی دانشگاه بزرگمهر قائنات می باشد که دانشجو با انجام ثبت نام متعهد به رعایت مفاد مربوط از سوی خود و همراهان نامبرده در فرم ثبت نام خواهد بود. اهم نکات آمده در دستورالعمل به شرح ذیل می باشد:

۶-۷: آئین دانش آموختگی جزء برنامه های رسمی دانشگاه محسوب شده و بایستی کلیه شئونات و چارچوب های فرهنگی متناسب با فضای آموزش عالی در آن ملاحظه شود؛ لذا کلیه دانشجویان و همراهان ایشان ملزم به رعایت پوشش اسلامی و شئونات برنامه های دانشگاهی بوده و از حضور مدعوین با هرگونه پوشش زننده، حجاب ناقص، ظاهر غیرمتعارف و برگرفته از فرهنگ غربی مانند کراوات و امثال آن ممانعت خواهد شد.

۷-۷: حضور فارغ التحصیلان در مراسم با لباس فارغ التحصیلی ارائه شده از سوی دانشگاه الزامی می باشد.

تبصره۱ ماده ۴-۷: همراه داشتن کارت ورود به مراسم و کارت شناسایی برای تمامی شرکت کنندگان اعم از دانش آموخته و یکایک همراهان وی الزامی است و از ورود سایرین ممانعت خواهد شد.

هر گونه تصویربرداری و فیلمبرداری از مراسم ممنوع بوده و پس از مراسم فیلم و تصویر مراسم در اختیار دانش آموختگان قرار خواهد گرفت.

زمان برگزاری مراسم ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۱۹/۰۹/۹۸ در محل تالار پذیرایی پیانو واقع در خیابان نیاوران تعیین گردیده است.

ساعت ورود میهمانان به تالار از ساعت ۱۸:۴۵ می باشد.

همراه داشتن کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه برای تمامی میهمانان الزامی است.

لطفا در صورت درخواست مامورین انتظامات جهت ارائه کارت شناسایی، ضمن حفظ نظم با ایشان همکاری لازم را مبذول فرمایید و از تضییع وقت دیگران بپرهیزید.

در ساعت ۱۸:۴۵ تا ۱۹:۳۰ فقط امکان ورود به تالار وجود دارد. لذا به گونه ای تدبیر نمایید تحت هیچ شرایطی در این ساعت تقاضای خروج از تالار از سوی هیچ یک از میهمانان و عوامل طرح نشود.

با توجه به پیش بینی تمهیدات لازم جهت سرو غذا صرفاً با ارائه کارت ورود به جلسه، حفظ کارت ورود به جلسه تا پایان مراسم برای تمامی میهمانان الزامی است و عواقب ناشی از مفقود شدن کارت بر عهده خود میهمان خواهد بود.

تمامی کارت های ورود به مراسم، در بدو ورود ابطال شده و امکان استفاده مجدد جهت ورود به مراسم نخواهد بود؛ لذا ضروری است در صورت ایجاب ضرورت جهت خروج از مراسم – صرفا در ساعات غیر پیک (ساعت ۱۸:۴۵ تا ۱۹:۳۰ جز ساعات پیک مراسم می باشد)- قبل از خروج، مشخصات میهمان توسط مسئولین انتظامات ثبت شود تا در ورود بعدی دچار مشکل نشوید.

با توجه به سوابق متعدد ایجاد بی نظمی و نارضایتی میهمانان و دانش آموختگان در مراسمات قبلی دانش آموختگی، به نکات ذیل با دقت مضاعف توجه کنید:

و) صندلی های پیش بینی شده در سالن به تعداد میهمانان می باشد. لطفا ظرفیت میزهای تالار را به صورت صد در صدی تکمیل نمایید و از خالی گذاشتن صندلی به بهانه های مختلف جدا خودداری فرمایید.

ز) صندلی های ردیف جلو ویژه اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، اساتید مدعو و عوامل اجرایی صحنه می باشد. صندلی های بعدی متعلق به بانوان، سپس خانواده ها و صندلی های انتهای سالن متعلق به میهمانان آقا می باشد. لطفا با توجیه دانش آموختگان و به تبع آن میهمانان محترم ایشان در رعایت موارد فوق و همکاری با عوامل انتظامات از ایجاد بی نظمی، گلایه مندی و نارضایتی ایشان در ساعات اولیه برگزاری مراسم -که شلوغ ترین ساعات کاری عوامل انتظامات و اجرایی نیز می باشد- جدا جلوگیری فرمایید.