عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

ارسال دانشنامه تحصیلی به آدرس پستی دانش آموختگان دانشگاه محقق اردبیلی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از برقراری امکان ارسال دانشنامه تحصیلی به آدرس پستی دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ترحم مصری گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم و در راستای تکریم و رفاه حال دانش آموختگان و به ویژه دانش آموختگان غیربومی دانشگاه محقق اردبیلی، از این پس امکان ارسال دانشنامه تحصیلی دانش آموختگان به آدرس پستی آنها فراهم شده است .
وی با اشاره به جزئیات اجرای این طرح، گفت: تاکنون تحویل دانشنامه تحصیلی به شخص دانش آموخته و یا وکیل قانونی وی انجام می شد، ولی در ساختار جدیدی که در سیستم گلستان راه اندازی شده است، دانش آموختگان دانشگاه محقق اردبیلی می توانند با ورود به سیستم گلستان و پس از احراز هویت نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند .
مصری افزود: سپس دانش آموختگان می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد سیستم گلستان شده و نسبت به بارگذاری اطلاعات و مدارک مورد نیاز اقدام کنند تا دانشگاه بتواند دانشنامه مربوطه را در اسرع وقت به آدرس پستی اعلام شده در سیستم ارسال نماید .
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه جزو معدود دانشگاه های کشور است که این طرح را اجرایی کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال دانش آموختگان از این امر در روزهای نخست اجرا، تلاش می کنیم صدور گواهی موقت پایان دوره تحصیلی را نیز به زودی از همین طریق عملیاتی و اجرایی کنیم.