عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون غذا و دارو دانشگاه ایران

مراسم تکریم و معارفه معاون غذا و دارو با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ مراسم تکریم دکتر ولایی و معارفه دکتر فتحی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران مورخ ۶ آذرماه با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه، معاونین، مدیر روابط عمومی دانشگاه و همکاران معاونت و مجموعه مدد در سالن اجتماعات معاونت برگزار گردید.
در ابتدا دکتر مهران ولایی مروری بر تاریخچه و وضعیت معاونت غذا و دارو داشت و گفت : بعد از انتزاع دانشگاه در سال۹۲  ، ساختمان  فعلی معاونت  از دانشکده بهداشت تحویل گرفته شد و کم کم با همت و تلاش همکاران توانستیم معاونت را به جایگاه فعلی برسانیم و احیا کنیم.
وی افزود: معاونت غذا و دارو در سال ۹۳ و ۹۴  در ارزیابی عملکرد  دانشگاه از بین ۱۶ دانشگاه، در رتبه ۱۵یا شانزدهم قرار داشت ولی در سال های ۹۵ و ۹۶ به رتبه اول کشوری نائل شد و با لطف خداوند و  همکاری عزیزان شاهد پیشرفت خوبی در مجموعه معاونت بودیم.
دکتر ولایی گفت: لازم به ذکر است در این سال ها با زحمات بی شائبه دکتر فتحی و همکارانشان، مجموعه مدد  نیز پیشرفت به سزایی داشته و توانستند بسیاری از مشکلات و کمبود هایی که دیگران با آن دست و پنجه نرم می کنند، را برطرف کنند.
وی از تمامی  زحمات همکاران مجموعه معاونت تشکر و قدردانی کرد و برای تک تک آنها آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه دکتر فتحی  با تشکر از تمامی همکاران مدد عنوان کرد:  ما همه همت و انرژی خودمان را در ارائه بهترین عملکرد در مجموعه مدد به کار بستیم  تا مدد برای دانشگاه ایران ارتقا پیدا کند.  امروز شاهد نتیجه کار گروهی شبانه روزی حدود ۴۰۰نفر پرسنل با حمایت دلسوزانه رییس، هیئت رئیسه  دانشگاه، معاونین، بالاخص صبر و شکیبایی دکتر ولایی و همچنین  همکاری حراست و مدیریت های معاونت هستیم .
دکتر فتحی افزود : با امید بر خدا امیدوارم بتوانم با همراهی همکاران، مسیر دکتر ولایی را در معاونت حفظ کنیم .
دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه در ابتدا با اشاره به هفته ی بسیج گفت : همه ی پرسنل  سلامت که در دانشگاه کار می کنند،به خصوص پرسنل معاونت غذا و دارو ، هرکدام یک  بسیجی واقعی و ایثارگر محسوب می شوند و به نوبه خودم از زحمات همه ی عزیزان تشکر می کنم.  این معاونت ها ، کارشناسان  و تمامی پرسنل سلامت هستند که در میدان  از خودگذشتگی می کنند، می جنگند و زحمت می کشند.
وی در ادامه از زحمات دکتر فتحی و دکتر ولایی  تقدیر ویژه کرد و افزود : دکتر ولایی با شرایط نابسامان و بدون داشته های اولیه کشتی شکسته معاونت را مدیریت کرد و حدود ۷ ماه بعد مجموعه مدد را نیز که امروز ه ۴۰۰  نفر پرسنل دارد و جز سرآمدی در دانشگاه قرار گرفته است، را همراهی کرد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: با اوضاع حساس امروز مملکت، مجموعه مدد علیرغم تمامی مشکلات در کنار غذا و دارو توانسته  بسیار کمک کننده ظاهر شود و شاید جای این باشد که  الگوی تفکر مددی تجمعی و متمرکز کار کردن را در بخش های دیگر دانشگاه به آن بپردازیم  و گشترش دهیم.
همچنین  دکتر کوهپایه زاده  از حضور دکتر فتحی در هیات رئیسه دانشگاه   بعنوان سمبلی  از حضور پر رنگ تر بانوان مدیر در عرصه اجتماعی یاد کرد و امید داد که در آینده مسیر حضور بانوان پر رنگ تر از سابق خواهد بود.