عمومی | دانشگاه فرهنگیان

بازدید دکتر انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از پردیس ها و واحدهای تابعه دانشگاه فرهنگان هرمزگان

روز دوشنبه مورخه ۴ آذر ۹۸ آقای دکتر انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از پردیس ها و واحد های تابعه دانشگاه فرهنگیان هرمزگان بازدید نمود.

در این بازدید  که با همراهی دکتر ضیایی مدیریت امور پردیس های استان انجام شد معاونت دانشجویی دانشگاه از نزدیک قابلیت ها و مسائل حوزه دانشجویی استان را بررسی نمود.

معاون دانشجویی دانشگاه  در ابتدا از مراکز آموزشی شهرستان های میناب و رودان بازدید و با حضور در کلاس های درس سراهای دانشجویی با اساتید و دانشجویان به گفتگو پرداخت.

وی در جمع دانشجویان با اظهار خوشحالی از حضور در مناطق محروم کشور افزود: موفقیت در حرفه معلمی مستلزم تلاش و کوشش زیاد، تسلط علمی و کسب مهارت های مختلف تربیتی بر اساس آموزه های دین مبین اسلام است.

دکتر انصاری راد ادامه داد : احترام به یکدیگر، عدالت، اخلاق مداری، انضباط، رعایت بهداشت و کمک به همنوعان از جمله مولفه هایی است که دانشجویان باید در سراهای دانشجویی سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

در این بازدید ها دانشجویان مسائل و انتظارات خود را از دانشگاه فرهنگیان مطرح  و دکتر انصاری راد برای رفع مشکلات موجود قول مساعد داد.

همچنین در ادامه معاون دانشجویی دانشگاه از پردیس های برادران و خواهران بندرعباس  و امکانات حوزه دانشجویی بازدید نمود و با گفتگو با اعضای شورای صنفی و نمایندگان سراها به بررسی مسائل آنان پرداخت.

وی در ادامه ضمن بازدید از مراکز مشاوره دانشگاه وجود این مراکز و استقرار مشاوران توانمند را لازمه یک محیط شبانه روزی دانست و افزود : با برگزاری کارگاه های مشاوره می توان طرح های مناسبی را برای مقابله با آسیب های اجتماعی در نظر گرفت.