عمومی | دانشگاه فرهنگیان

تشکیل کارگروه های تخصصی با هدف توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان

جلسه ای  با حضور نخبگان با هدف توسعه مدیریت مشارکتی و استفاده از نظر نخبگان در فعالیت های فرهنگی ،دینی ،انقلابی و ارزشی  در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این معاونت به تبیین اولویت ها و برنامه های مورد نظر در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پرداخت .

وی با اشاره به اقدامات موثر در خصوص برگزاری جشنواره های فرهنگی، گردهمایی تشکل های دانشجویی، توسعه نشریات، پرداختن به اردوها به ویژه اربعین حسینی (ع)، تنظیم اسنادی همچون نظامنامه و کارنامه فرهنگی دانشگاه گفت: درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت های اساتید و صاحب نظران در راستای غنا بخشیدن به فعالیت های فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان گام های موثرتری برداریم و با اشاره به  فرمایش رئیس محترم دانشگاه که سال ۱۳۹۸ در دانشگاه سال فعالیت های فرهنگی است گفت : انتظار است حضور نخبگان و دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گسترده تر و اثربخش تر باشد .

در ادامه این جلسه اساتید حاضر به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان مقرر شد از این پس، اساتید حاضر در سه کارگروه تخصصی با عناوین کارگروه تدوین و اصلاح آئین نامه ها و بخشنامه ها ، کارگروه ایده پردازی و خلاقیت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و کارگروه بررسی موارد خاص این حوزه به فعالیت و تبادل نظر به صورت مستمر بپردازند.