عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

اطلاعیه راهنمای گام به گام ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۳۹۸

به نام خداوند دانا و حکیم
اطلاعیه راهنمای گام به گام ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد
سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ موسسه آموزش عالی مهرالبرز

با سلام
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۹-۱۳۹۸ مرحله تکمیل ظرفیت و آرزوی موفقیت برای شما پذیرفته عزیز و ابراز خوشوقتی از اینکه موسسه آموزش عالی مهرالبرز را به عنوان محل تحصیل دوره تحصیلات تکمیلی خود انتخاب نموده اید، راهنمای گام به گام ثبت نام در این موسسه به شرح ذیل به اطلاع می رسد .

ضمنا مراسم ویژه پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته موسسه آموزش عالی مهرالبرز به جهت آشنایی بیشتر با موسسه و نحوه تحصیل در مهرالبرز، روز دوشنبه ۱۱ آذر ماه در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به آدرس (بزرگراه چمران جنوب به شمال- بزرگراه جلال آل احمد-روبروی درب شمالی بیمارستان شریعتی) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می گردد که جزییات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد .


اداره آموزش موسسه
آذرماه ۱۳۹۸

مراحل ثبت نام

به اطلاع پذیرفته شدگان عزیز می رساند

کلیه فرایند ثبت نام اولیه به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیاز به حضور افراد در موسسه نمی باشد.

مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی

کلیه مطالب مربوط به آشنایی با موسسه، نحوه تحصیل در فضای الکترونیکی، فرایند و ابزارهای موجود تحصیلی و دوره های آموزشی در بخشهای مختلف سایت دانشگاه قابل مشاهده می باشد، علاوه بر آنها بخش مشاوره آنلاین سایت نیز از زمان اعلام نتایج تا پایان فرصت ثبت نام هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۶ پاسخگوی سوالات شما در زمینه های مختلف خواهد بود.

دانلود تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ مقطع کارشناسی ارشد

معرفی کامل دوره های آموزشی:

فرم ثبت نام الکترونیکی از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۲ آذر ماه لغایت پنجشنبه ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۹۸ و از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.که با استفاده از کدملی و شماره شناسنامه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سیستم ثبت نام الکترونیکی مهرالبرزاقدام نمایید.

مدارک لازم جهت بارگزاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی:
کلیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام الکترونیکی به شرح زیر میباشد:

•     تصویر عکس پرسنلی ۳x۴
•    تصویر کارت ملی
•    تصویر صفحه اول شناسنامه
•    تصویر کارت پایان خدمت (در صورت مشمول بودن می بایست برگه درخواست معافیت تحصیلی از سامانه ثبت نام پرینت گرفته و در روز تحویل مدارک و ثبت نام حضوری در تاریخ ۴ مهرماه تحویل گردد )
•    تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت مقطع دوره کارشناسی (در صورت آماده نبودن گواهی موقت، فرم معدل فارغ التحصیلی مهر و امضا شده توسط دانشگاه دوره کارشناسی و یا گواهی مبنی بر اعلام فارغ‌التحصیلی از دانشگاه مربوطه)ضمنا در صورت قید نشدن معدل در مدرک تحصیلی، ریز نمرات و یا مدرکی که معدل در ان قید شده باشد، پیوست گردد.
•    تصویر فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده برای دانشجویان سال اخر دوره کارشناسی مهر و امضا شده توسط دانشگاه محل تحصیل قبلی (مربوط به فارغ التحصیلان نیمسال دوم ۹۸-۱۳۹۷) (فرم مندرج در دفترچه شماره یک سازمان سنجش)
•    تصویر مدرک تحصیلی دوره کاردانی ،در صورت ناپیوسته بودن دوره کارشناسی (در صورت قید نشدن معدل در مدرک کاردانی، ریز نمرات نیز پیوست گردد)
•    تصویر کارت ایثارگری و معرفی نامه از بنیاد شهید. (درصورت ایثارگری)
تصویر فرم تعهد برای پذیرفته شدگانی که کسر مدارک تحصیلی دارند. لطفا در صورتی که کسر مدرک دارید در قسمت مربوط به بارگذاری مدرک مربوطه، فرم پیوست را تکمیل و بارگذاری نمایید (فرم پیوست)

تذکر مهم: پذیرفته شدگان گرامی دقت فرمایند که پس از تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و پرداخت شهریه، کدرهگیری تکمیل فرم به آدرس پست الکترونیکی که در فرم اعلام نموده اید ارسال می گردد.

تذکر مهم: اداره آموزش کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام را راستی آزمایی خواهد کرد و نواقص از طریق پیامک به فرد پذیرفته شده اطلاع رسانی خواهد شد . بدیهی است پذیرفته شدگان در مهلت تعیین شده می بایستی نسبت به تکمیل و رفع نواقص اقدام نمایند در غیر اینصورت کلیه عواقب نقص پرونده به عهده پذیرفته شده می باشد .

کلیه مراحل ثبت نام با پست الکترونیکی شما انجام خواهد شد، لطفا هنگام تکمیل فرم از پست الکترونیکی( email ) و شماره تلفن همراه معتبر و شخصی استفاده نمایید.

در صورت عدم مشاهده ایمیل در Inbox و یا spam سرویس پست الکترونیکی خود، جهت پیگیری نام و نام خانوادگی خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمایید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ داده شود.


میزان شهریه هر ترم عبارت است از : شهریه ثابت + شهریه متغیر که در جدول برنامه های آموزشی در این قسمت قابل مشاهده می باشد .

میزان شهریه هر ترم عبارت است از: شهریه ثابت + شهریه متغیر که در جدول برنامه های آموزشی در این قسمت قابل مشاهده می باشد . نحوه ی پرداخت شهریه پذیرفته شدگان بهمن ۹۹-۱۳۹۸ میزان شهریه کل هر ترم عبارت است از: شهریه ثابت + شهریه متغیر که شهریه نیمسال اول در لینک ذیل قابل دسترس می باشد. نحوه پرداخت به شرح زیر می باشد: قبل از ورود به درگاه پرداخت دوروش جهت پرداخت شهریه وجود دارد که روش اول پرداخت شهریه بصورت نقد وروش دوم پرداخت شهریه بصورت تقسیط می باشد. روش اول پرداخت کل شهریه بصورت نقدی : پرداخت کل شهریه از طریق درگاه سیستم ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی تکمیل ظرفیت نیمسال تحصیلی بهمن ماه ۹۹-۱۳۹۸ روش دوم پرداخت شهریه ثابت به صورت نقد و الباقی به صورت چک: با پرداخت مبلغ شهریه ثابت ، ثبت نام انجام میگیرد. الباقی شهریه که در برگیرنده شهریه متغیر می باشد طی سه فقره چک به تاریخ های ذکر شده ( ذکر شده در سامانه ثبت نام ) از سوی متقاضی در وجه (موسسه آموزش عالی مهر البرز) صادر و در روز های معارفه (یکم ودوم اسفند ماه ) تسلیم موسسه میگردد . بدیهی است عدم اقدام در مورد تسلیم چک ها حد اکثر تاپایان روز اداری چهارشنبه مورخ ۱۴ اسفند ماه ، به منزله انصراف از ادامه تحصیل قلمداد شده و حسب مقررات شهریه ثابت ضبط میگردد. چک های مورد نظر میتواند متعلق به دانشجو و یا یکی از وابستگان باشد

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

پذیرفته شدگان گرامی دقت نمایند جهت تکمیل فرآیند ثبت نام می بایست با در دست داشتن مدارک نامبرده در ذیل از روز ۱۸ تا ۲۰ آذر ماه در یکی از اوقات اداری ۸ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۶ به اداره آموزش موسسه مهر البرز مراجعه نمایند .

تذکر :

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به شرح زیر می باشد :

•    اصل گواهی موقت یا کپی برابر اصل دانشنامه مقطع کارشناسی ،
•    در صورت آماده نبودن گواهی موقت فرم معدل فارغ التحصیلی مهر و امضا شده توسط دانشگاه دوره کارشناسی و یاگواهی مبنی بر اعلام فارغ التحصیلی از دانشگاه مربوطه) دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند می بایستی اصل گواهی موقت یا کپی برابر اصل دانشنامه مقطع کاردانی خودکه معدل در ان قید شده باشد را نیز ارائه نمایند لازم به ذکر است در صورت عدم قید معدل در مدرک دوره کاردانی ارائه ریز نمرات مقطع مذکور الزامی است)

توجه: دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ فارغ التحصیل شده اند لازم است

فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر" مندرج در دفترچه شماره ۱را تکمیل و به مهر و امضای دانشگاه مربوطه رسانده و همراه با سایر مدارک ارائه نمایند

•    ۶ قطعه عکس پرسنلی ۳x۴ با زمینه سفید
•    اصل و کپی صفحه اول شناسنامه
•    اصل و کپی کارت ملی ***
•    اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت
***نکته مهم :
-کارکنان نظامی متعهد خدمت در سازمان ها و یا وزارتخانه ها موظف به ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط می باشند .لذا می بایست اصل نامه مربوطه را به همراه مدارک فوق الذکر ارائه نمایند
- در صورت مشمول بودن، ارائه پرینت برگه درخواست معافیت تحصیلی که از سیستم ثبت نام قابل دریافت می باشد، جهت الصاق عکس و مهمور شدن به مهر موسسه و ارائه به پلیس+۱۰، الزامیست.
توجه :مشمولین نظام وظیفه موظفند با برگه درخواست معافیت تحصیلی مهمور شده به مهر موسسه به پلیس+۱۰ مراجعه نموده و و حد اکثر تا ۱۰ دی ماه سال ۱۳۹۸ برگه معافیت تحصیلی خود را به اداره آموزش تحویل نمایند .

براساس تقویم آموزشی زمان برگزاری اولین کلاس حضوری صبح روز پنجشنبه ۱ اسفند ماه و جمعه ۲ اسفند ماه می‌باشد که جزییات آن پس از انجام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت موسسه آموزش عالی مهر البرز به اطلاع شما خواهد رسید.

تذکرمهم:

لازم به توضیح است، دانشگاه سمینار آموزشی ویژه دانشجویان ورودی جدید در خصوص فرایند تحصیل در دانشگاه مجازی و معرفی ابزارها و سیستمهای مورد نیاز در طول دوره برگزار می نماید و راهکارهای مناسب یادگیری در محیط های آموزش الکترونیکی را به طور کامل ارائه می نماید

بدیهی است میزان توجه و دقت شما در این رابطه می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های عملکرد شما در طول دوران تحصیل در فضای آموزش الکترونیکی باشد که ضرورتاً پس از این تعامل بیشتری نیز با آن خواهید داشت

شما می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق:

و یا تماس با نشانی های ذیل دریافت نمایید:

  • پست الکترونیکی اداره مالی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید | | شماره ۵۷۶۵۸-۰۲۱ و داخلی  ۱۱۰ و ۱۱۳
  • پست الکترونیکی اداره آموزش : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |شماره تلفن ۸۸۰۰۱۵۱۱-۰۲۱ داخلی ۱۲۴
  • پست الکترونیکی اداره آموزش : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |شماره تلفن ۸۸۰۰۱۵۱۱-۰۲۱ داخلی ۱۲۵ و ۱۲۶
  • پست الکترونیکی اداره آموزش : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |شماره تلفن ۸۸۰۰۱۵۱۱-۰۲۱ داخلی ۱۲۷
  • پست الکترونیکی اداره آموزش : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |شماره تلفن ۸۸۰۰۱۵۱۱-۰۲۱ داخلی ۱۲۳
  • پست الکترونیکی پشتیبانی سامانه ثبت نام : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید | شماره تلفن موسسه و داخلی ۴۰۲

روابط عمومی مهرالبرز