عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

مراسم بزرگداشت هفته بسیج در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر سیداحمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهندس محمد فتحی سرپرست حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی، سرهنگ دکتر سیدحمیدرضا قریشی فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ، سرهنگ دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و مراکز آموزش عالی، جمعی از کارکنان و بسیجیان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرپرست حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به مدعوین، به ارائه گزارشی از فعالیتهای بسیج پرداخت.

در ادامه فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و مراکز آموزش عالی ضمن تبریک به بسیجیان و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی، با بیان اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای آشنایی جامعه با ایثارگری و رشادت های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: ایام هفته بسیج فرصت دیگری را به همه ما می دهد تا از زحمات کارکنان دانشگاه ها که در خط مقدم جنگ نرم و تولید علم هستند تقدیر کنیم.

وی گفت: امروز بصیرت افزایی یکی از ماموریت های ویژه بسیج است و فعالیت‌های بسیج به‌عنوان یک واحد عمل‌کننده جنگ نرم محسوب می‌شود.

سرهنگ دکتر حسین نصیرزاده عنوان کرد: نهاد بسیج یادگار و میراث گرانقدر امام راحل (ه) است.

وی تاکید کرد: مجموعه بسیج دانشگاهیان اعم از بسیج اساتید، دانشجویان و کارکنان امروز باید علاوه بر وظیفه خود، در کنار تمام جامعه دانشگاهی برای افزایش قدرت نرم کشور که همان پیشرفتهای علمی است تلاش کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و مراکز آموزش عالی در این مراسم افزود: با توجه به نفوذ جنگ نرم دشمن در دانشگاهها، فعالیت بسیج کارکنان نیز در حوزه فرهنگی باید با قدرت بیشتری دنبال شود.

وی گفت: از دیگر وظایف بسیج، بصیرت افزایی وافزایش آمادگی دفاعی است .

سرهنگ دکتر حسین نصیرزاده یادآور شد: جمع شدن فتنه اخیر توسط هوشمندی و دفاع از تصمیمات کشوری توسط مقام معظم رهبری بود که توانست با سرعت کشور را از این شرایط سخت برهاند.

وی گفت: روش توطئه دشمن سنگین تر خواهد شد و در شرایط سخت باید با ایمان خود پای ولایت و رهبری بایستیم و با ساختن کارکنان در تراز انقلاب اسلامی برای داشتن ایثار و خدمت رسانی را بالا ببریم. باید آمادگی حضور در شرایط سخت را داشته باشیم.

در ادامه فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج به بیان خاطراتی از زمان جنگ و رشادت های بسیجیان پرداخت و حضور و تفکر بسیجیان را برای دشمنان یک معضل بزرگ دانست.

وی از حضور فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی بین سایر دانشگاه ها نام برد و تداوم این حضور را خواستار شد.

گفتنی است در این مراسم که به همت شورای فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی حوزه شهید همدانی برگزار شد، ازهمکاران رزمنده جنگ تحمیلی و بسیجیان نمونه حوزه قدردانی و برای افراد حاضر در سالن نیز به قید قرعه جوایزی اهدا شد.