عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی اختراعات صنعت برق کره جنوبی BIXPO

کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی اختراعات صنعت برق کره جنوبی BIXPO و کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی اختراعات کشور سنگاپور

کسب مدال طلا توسط عضو هیات علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان در مسابقات جهانی BIXPO ۲۰۱۹

کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی اختراعات صنعت برق کره جنوبی BIXPO و کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی اختراعات کشور سنگاپور را خدمت  دکتر دانیال نژاد ملایری عضو هیات علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان  و جامعه علمی دانشگاه فنی و حرفه ای تبریک عرض می نماییم. شایان ذکر است مسابقات بین المللی اختراعات صنعت برق کره جنوبی BIXPO با حمایت شرکت ملی برق کره جنوبی KEPCO و فدراسیون بین المللی اختراعات IFIA ، از سال ۲۰۱۵ در شهر گوانگجو برگزار می شود. این رویداد در کنار نمایشگاه و کنفرانس آینده تکنولوژی برق و با حضور بیش از ۶۰ کشور دنیا برگزار گردید. در این نمایشگاه و کنفرانس، آخرین دستاوردهای صنعت برق و پیش بینی آینده تکنولوژی های نو در این حوزه ارائه می گردد. جشنواره اختراعات BIXPO۲۰۱۹ با حضور بیش از ۱۶۰ اختراع از کشورهای مختلف دنیا در بازه زمانی ۶ تا ۸ نوامبر برگزار گردید. تیم شرکت کننده از طرف دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان، طرح "ساعت نجومی هوشمند سه فاز قابل کنترل از راه دور" را در این جشنواره ارائه نمود و موفق به کسب مدال طلا در این رقابت ها شد. مجری طرح دانیال نژادملایری و همکاران طرح آقایان امیرحسین ادهمی، علیرضا بخشی و سجاد مهدیزاده از دانشجویان این دانشگاه می باشند.

و همچنین جشنواره و مسابقه بین المللی اختراعات کشور سنگاپور با حمایت فدراسیون اختراعات اندونزی INNOPA و مرکز تحقیقات علوم و هنر آمریکا ASSAC ، در دانشگاه Nanyang Technological که جزو ۲۰ دانشگاه برتر جهان و رتبه سوم دانشگاه های آسیا می باشد برگزار گردید. در این رقابت ها بیش از ۱۱۳ اختراع از کشور های مختلف حضور داشتند که طرح ارائه شده از طرف دانشگاه فنی و حرفه ای موفق به کسب مدال طلا در این رقابت ها نیز گردید.