عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

مراسم بزرگداشت هفته بسیج به همت بسیج کارمندی دانشگاه برگزار شد.

بمناسبت هفته بسیج برگزار شد:
مراسم بزرگداشت هفته بسیج به همت بسیج کارمندی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نشست ویژه ای با حضور جمعی از اعضای بسیج کارمندی دانشگاه، رئیس دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی، برگزارشد.
دکتر حسن ولی زاده رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سخنانی ضمن نکوداشت هفته بسیج و زحمات و تلاشهای بسیجیان در همه عرصه های اجتماعی کشور، دانشگاهیان را به بررسی مسئولیتهای خود در قبال توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دعوت کرد و بیان نمود: توصیه اول مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم اینست که در عصر حاضر، بهترین نمود قدرت وتوانایی هرکشور، علم آن کشور است. لذا در هرجایگاه و مسئولیتی هستیم باید در جهت تفوق علمی کشور همچنان مجاهدت و تلاش علمی داشته باشیم تا نقش و تاثیرگذاری کشور برای تعامل سازنده در سطوح مختلف بین المللی ارتقا یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود براهمیت و لزوم تمرکز در بحث استقرارعدالت اجتماعی اقتصادی درکشور بمنظور تحقق آرمانهای والای انقلابی و افزایش امید در جامعه تاکید نمود.
سخنران و میهمان این نشست، حاج جواد عباسعلیزاده جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس  بود که با ذکر خاطراتی ازحماسه های رزمندگان رشید اسلام در دوران دفاع مقدس، اولین تجربه بسیج را عملکرد عالی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: بسیج یک تفکر و سیره ای است که نه تنها در حوزه نظامی و دفاع مقدس، بلکه در جای جای جامعه اثرات و برکات خود را داشته است
عباسعلیزاده با تاکید بر اینکه کشور ما نیازمند وحدت و انسجام میباشد به نقش بیسج در استقرارامنیت و وحدت اشاره کرد و گفت: امنیت، نعمت بزرگ الهی است و امروز بسیج در میدان حفظ امنیت، سینه سپر کرده است.