عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم: رسالت خانه مشارکت، انعکاس مطالبات مردمی به مسئولین و مشارکت در امر سلامت جامعه است

احمد قاسمی با برشمردن نقش خانه مشارکت مردمی در سطح جامعه گفت: انتقال پیام سلامت از اعضای خانه به جامعه، انعکاس مطالبات مردمی به مسئولین و مشارکت در ساخت پروژه‌های درمانی و بهداشتی نیز از جمله وظایف اصلی اعضای خانه مشارکت است.
قاسمی از تدوین نظام‌نامه سلامت شهرستان از بدو تشکیل خانه مشارکت خبر داد و افزود: در دو سال گذشته از تشکیل خانه مشارکت‌های مردمی شهرستان جم، مشکلات متعددی موردبحث قرار گرفت که پنج اولویت در زمینه فاضلاب شهری، آب شرب، سبک زندگی سالم، بیماری‌های روانی و مصرف دخانیات مصوب شد.
وی با تاکید بر اینکه پیشگیری در اولویت اصلی ما قرار دارد گفت: با آسیب‌شناسی و نهادینه کردن سبک زندگی سالم به دنبال کاهش بیماری‌ها هستیم تا هزینه‌های درمان نیز کمتر از جیب مردم پرداخت شود.
قاسمی افزود: خانه مشارکت به‌عنوان تشکل مستقل می‌تواند پیگیر مشکلات بهداشت شهرستان باشد و دغدغه‌های اصلی جامعه را به سطوح بالاتر مدیریتی انتقال دهند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم؛ انتخابات خانه مشارکت مردمی شهرستان جم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان و نمایندگان صنوف مختلف شهرستان برگزار شد.
در پایان این نشست، مصطفی نصیری بارای اعضای حاضر در جلسه، مجدداً به‌عنوان رییس خانه مشارکت شهرستان جم انتخاب شد.

انتهای پیام/ ا-پ ۳۰۲۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI