عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در نشست صمیمی با فرمانده سپاه ناحیه بوشهر صورت گرفت؛ تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خدمات بسیجیان استان

دکتر سعید کشمیری در نشستی صمیمی با فرمانده سپاه ناحیه بوشهر گفت: فرارسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به‌فرمان امام راحل فرصتی برای تشکر و قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های عزیزانی است که برای تحقق آرمان‌های انقلاب در تلاش‌ هستند.
دکتر کشمیری با اشاره به نقش برجسته بسیجیان در عرصه‌های سازندگی کشور افزود: حضور جهادی نیروهای بسیجی در عرصه‌های مختلف برای عمران و آبادی مناطق مختلف تداعی‌کننده حضور پرشور لشکریان مخلص خداوند در دوران دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر این تفکر بسیج و بسیجی بوده است که همواره در شرایط دشواری چون سیل و زلزله تسکینی بر دردهای مردم شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تشکیل اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در قالب بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی عنوان داشت: اردوهای جهادی دانشگاهیان در قالب ارائه خدمات متنوع حوزه سلامت در مناطق کمتر برخوردار برگرفته از روحیه خستگی‌ناپذیر و جهادی شهدا و بسیجیان برای خدمت به مردم است.
دکتر کشمیری همکاری بسیج در ماموریت‌های بهداشتی در سطح استان تصریح کرد: ارائه مراقبت‌های پزشکی در پیاده‌روی پرشور اربعین یکی دیگر از مصادیق کار جهادی است که بدون هیچ چشم‌داشتی همچون اردوهای جهادی در مناطق محروم استان، توسط دانشجویان و اساتید بسیجی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به زائرین ارائه شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، قائم‌مقام رییس دانشگاه در برنامه‌ریزی، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مشاور رییس دانشگاه و مسئول امور هماهنگی ایثارگران و کارشناس دفتر امور ایثارگران دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) و هفته بسیج، با حضور در دفتر فرمانده سپاه ناحیه بوشهر از تلاش‌ها و خدمات بسیجیان استان تقدیر به عمل آوردند.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI