عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج





پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

بسمه تعالی
پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج، یکی از روزهای ارزشمند و اثربخش در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، روزی که یادآور خاطرات مجاهدت و اخلاص بسیجیان جان برکفی است که با تمام توان در راستای دفاع از نظام اسلامی و خاک و ناموس کوشیدند و با ایثار، ایستادگی، تواضع، شجاعت و شهامت، استقلال، سرافرازی ایران عزیز را به ارمغان آوردند.

بسیج به عنوان شجره طیبه، بازوی توانمندی برای جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است که در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شده و امروزه فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان یک راهبرد اصیل در دل جامعه مطرح است.

بسیج اقیانوس معانی و مفاهیم معنوی است که در جنبه های مختلف علمی، پزشکی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، سیاسی و... توانسته به یک متد ایرانی اسلامی تبدیل شده و مسیر انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه دارد.

امروزه بسیج جامعه پزشکی نیز در کنار دیگر اقشار بسیج همواره در اقصی نقاط کشور برای خدمت به مردم ندای لبیک سر داده و به همراه دانشجویان در مراکز دانشجویی با تولید علم در توسعه فرهنگ بسیج می کوشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تبریک پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج، ارتقا و موفقیت روز افزون این نهاد مقدس را از خداوند منان خواستارم.

دکتر محمدرضا قدیر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم