عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین ‌المللی آلومینیوم ایران، اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار می شود

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین ‌المللی آلومینیوم ایران، اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار می شود
مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران (IARC) با همکاری سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (IMIDRO) ، «ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌ المللی آلومینیوم ایران (IIAC۲۰۲۰) » را در تاریخ ۲۱-۲۲ ماه آپریل سال ۲۰۲۰،‌ (۲ و ۳ اردیبهشت‌ ماه ۱۳۹۹) در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهند کرد.
هدف از برگزاری این کنفرانس، تمرکز بر صنعت رو ‌به ‌رشد آلومینیوم ایران و سراسر جهان و شعار آن «آلومینیوم در جستجوی توسعه، ارتقاء آینده» است .
چالش ‌های جهانی بازار آلومینیوم؛ پیشرفت ‌های آینده‌ در محصولات آلومینیومی و کاربرد آنها؛ فناوری گدازش آلومینیوم؛ مواد اولیه؛ خواص فیزیکی؛ خواص مکانیکی و شکل ‌دهی؛ ریخته گری و انجماد؛ بازیافت و محیط زیست؛ متالورژی پودر؛ جوشکاری و اتصال؛ مواد کامپوزیت؛ مواد پیشرفته؛ مواد دیرگداز؛ خوردگی و رفتار سطح؛  شبیه سازی و اتوماسیون و مدیریت مصرف انرژی در صنعت آلومینیوم، محورهای ششمین کنفرانس بین‌ المللی آلومینیوم ایران است.
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات، ۲۰ آذر ۹۸ و متن کامل مقالات، ۳۰ دی ۹۸ اعلام شده است. محققان و متخصصان می توانند نتایج آخرین یافته های علمی خود را در قالب مقاله به سامانه کنفرانس (ویژه دریافت مقالات) به آدرس:
http://iiac.iust.ac.ir
ارسال نمایند. مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و پایگاه مرجع دانش (CIVILICA) نمایه می شوند.
همچنین در این کنفرانس، نمایشگاه منحصر به فرد آلومینیوم با شرکت صنایع آلومینیوم ایران و شرکت های وابسته، برگزار خواهد شد که انتظار می رود بیش از ۳۰ شرکت بین المللی نیز در آن فناوری ها، خدمات و محصولات مربوط به آلومینیوم و صنایع وابسته را ارائه دهند.
دکتر منصور سلطانیه و دکتر محمدرضا ابوطالبی (اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت ایران)، دبیر و دبیر علمی این کنفرانس بین المللی هستند.
گفتنی است دوره قبل این کنفرانس در سال ۲۰۱۸ و در شهر تهران با موفقیت برگزار شد و در آن ۴۵۰ شرکت ‌کننده داخلی و ۴۰ شرکت‌ کننده خارجی از سراسر جهان گرد‌هم آمدند و بیش ‌از ۱۰۰ نماینده صنعتی از ایران و خارج از ایران نقطه ‌نظرات خود در زمینه تکنولوژی صنایع بالادستی و پایین ‌دستی آلومینیوم و پتانسیل تولید آلومینیوم در منطقه خلیج ‌فارس را به اشتراک گذاشتند .
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی کنفرانس به آدرس www.iiac۲۰.ir مراجعه نموده و یا با پست الکترونیکی کنفرانس: info iiac.iust.ac.ir مکاتبه نمایند.


http://Sapp.ir/iust_iran