عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

سرپرست دانشگاه: بسیج باعث همدلی و هم زبانی در تمام اقشار جامعه شده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی بسیج مستضعفان نقش تاثیرگذاری در عرصه های مختلف کشور داشته است و به لطف خداوند بسیج مردمی روز به روز قوی تر می شود.

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد حسین بحرینی در دیدار با سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج مستضعفان و قدردانی از مسولان استانی و ویژه بسیجیان که با جدیت در حفظ آرامش شهر مشارکت می کنند خاطر نشان کرد: بسیج باعث همدلی و هم زبانی در تمام اقشار جامعه شده است.

وی با تاکید بر  پاسداشت  فرهنگ ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ بسیجی  و حفظ حرمت بسیجیان افزود:  بسیج دانشجویی در دانشگاه ها به عنوان بازو و زیر مجموعه سپاه و بسیج  محسوب می شوند که بایستی هر چه بیشتر گسترش یابد.

سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) در ادامه با تاکید بر این مهم که نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی الهی است و اتصال به منشاء قدرت و ذات لایزال الهی دارد افزود: دنیای استکبار از فهم این قدرت معنوی عاجز است  و ملت ایران با اتکاء به قوه معنوی همیشه رو به جلو در حرکت است.

سردار نظری با تاکید بر اینکه بسیج از بطن مردم و ابتدایی ترین صف نیروها است گفت: خیر و برکات بسیج در حوزه های اجتماعی و اقتصادی همیشه به چشم می خورد و بهترین الگو برای دانشجویان است و این فرهنگ بایستی سرلوحه دانشگاهیان قرار گیرد.

{jcomments on}