عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: بازسازی و بهسازی ۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان در چهار سال گذشته

دکتر ایرج بیژنی در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در شهرستان دشتستان در حدود ۱۰۰ واحد بهداشتی و درمانی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.
وی اضافه کرد: در طول چهار سال گذشته در حدود ۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان بازسازی و یا بهسازی شده‌اند و با تکمیل پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان، میانگین عمر مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت در دشتستان به ۱۱ سال خواهد رسید که شاخص بسیار خوبی است.
دکتر بیژنی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم، خانه بهداشت خون، خانه بهداشت فاریاب از توابع بخش ارم و بوشکان و همچنین پلی کلینیک تخصصی شهرستان و ساختمان شبکه بهداشت و درمان دشتستان در طی دهه فجر سال ۹۸ افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
وی همچنین تاکید کرد: پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان که از مصوبات سفر رییس جمهوری به استان بوشهر است با تخصیص اعتبار باید پیشرفت داشته باشد و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت کلمه از توابع بخش بوشکان روند پیشرفت فیزیکی خوبی باید داشته باشند تا در زمان مقرر مردم این شهر بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی در فضای مطلوب و با تجهیزات استاندارد بهره‌مند شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همراه با مسئولین شهرستان دشتستان از پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر سال ۹۸ بازدید و از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در حال احداث را مورد ارزیابی قرار دادند.
انتهای خبر / س.غ ۳۰۳۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI