عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان: بسیج در سایه ی هدایت رهبر معظم انقلاب عامل هراس مستکبران است

کاظمی ذهابی/وبدا

همایش استانی بزرگداشت روز بسیج دانشجویی به همت سازمان بسیج دانشجویی استان، در سالن اجتماعات دانشکده ی بهداشت و پیراپزشکی گلدشت خرم آباد برگزار شد.

به گزارش وبدا لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در این همایش گفت: بسیج در سایه ی هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عامل مهم هراس مستکبران است.

سردار مرتضی کشکولی عنوان کرد: سلاح استراتژیک انقلاب در مقابل زورگویان دنیا پشتوانه ی مردمی و خاصه ی بسیج مردمی است.

وی با تشریح بخشی از مستندات گام دوم انقلاب، اظهار کرد: انقلاب ما بعد از ۴۱ سال آمریکا را نه تنها از ایران بلکه از منطقه اخراج کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ادامه داد: آمریکا در حال حاضر نه هژمونی و نه اعتلافی در منطقه دارد.

سردار کشکولی با اشاره به اقدامات ایثارگرانه ی بسیجیان در جریان بحران های سیل فروردین ماه گذشته در لرستان، تصریح کرد: امروزه بسیج تبدیل به یک پدیده ی جهانی شده است که کشورهای دیگر برای مقابله با بحران ها از آن الگوبرداری می کنند.

وی امید داشتن به آینده را نیاز اصلی مملکت در شرایط کنونی دانست و گفت: هرگونه یاس پراکنی و منفی بافی منجر به تفرقه بوده و برای ملت ما یک سم مهلک خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بخش دیگری از سخنانش نیازهای جوانان در گام دوم انقلاب را عنوان  و اظهار کرد: توسعه ی علم و پژوهش، تعمیق معنویت و اخلاق، اقتصاد مقاومتی، عدالت و مبارزه بافساد در جامعه موارد مهمی هستند که جوانان باید سرلوحه ی امور قرار دهند.

سردار کشکولی همچنین با تاکید بر نقش مهم اردوهای جهادی برای جذب دانشجویان عدالت خواه، گفت: فضای دانشجویی باید عالمانه، دانش دوست بوده و ولابت مداری، بصیرت و دشمن شناسی مبتنی بر ایمان و اخلاص در آن موج بزند.

در این همایش که رئیس ، معاونین دانشجویی فرهنگی، بهداشت و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، جمعی از مدیران و روسای دانشکده های این دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان بسیجی از دانشگاه های مختلف استان در آن حضور داشتند از دانشجویان فعال در حوزه ی بسیج دانشجویی تجلیل شد.