عمومی | دانشگاه تهران

رویداد استارت‌آپ صنایع و خدمات نوآور در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکده کارآفرینی ، همزمان با برگزاری هفته جهانی کارآفرینی، رویداد استارتاپ صنایع و خدمات نوآور به‌عنوان یکی از برنامه‌های این هفته از ۲۹ آبان ۱۳۹۸ شروع و به مدت سه روز در دانشکده کارآفرینی برگزار شد.
در این برنامه شرکت‌کنندگان شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، دوستداران استارت آپ ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و طی ۵۴ ساعت ایده‌های خود را مطرح کرده، گروه تشکیل دادند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کرد. هم چنین شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک قرار گرفتند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده بودند، ایده‌ها را به مرحله اجرایی کسب و کار تبدیل کردند.
در پایان تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیات داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان بودند، ارائه کردند که از میان آنان چهار تیم در حوزه‌های شهر هوشمند، IOT ، گردشگری و سلامت انتخاب و معرفی شدند. برای شرکت در این رویداد نیازی به داشتن ایده نبود و شرکت‌کنندگان با توانایی‌های متفاوت وارد این رویداد شدند و در کنار یکدیگر تیم‌های منسجمی را تشکیل و بر روی ایده‌های مطرح شده کار کردند.
هفته جهانی کارآفرینی از ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران آغاز و تا چهارم آذر سال جاری ادامه خواهد داشت.