عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

نشست صمیمی هیات رئیسه دانشگاه با دانشجویان کارشناسی دانشکده‌های (هنر و معماری، ادبیات و علوم انسانی) برگزار گردید

نشست صمیمی هیات رئیسه دانشگاه با دانشجویان کارشناسی دانشکده‌های (هنر و معماری،  ادبیات و علوم انسانی) شامگاه روز شنبه دوم آذرماه در تالار فردوسی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به‌منظور ارتباط نزدیک و صمیمی و آگاه شدن از مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه، سلسله دیدارهای هیات رئیسه با دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه از روز شنبه دوم آذرماه و به مدت ۴ شب آغاز شد.

در این دیدار دکتر رضائی رئیس دانشگاه در مورد دلائل برگزاری این نشست‌ها اظهار داشت: با توجه به تجربه‌ی برگزاری این نشست‌ها در سال‌های گذشته و به‌منظور بهره‌گیری و کسب نتایج سودمند از این نشست‌ها، تصمیم بر این شد تا جلسات دیدار با دانشجویان به‌طور مجزا و تفکیک‌شده برای هر دانشکده برگزار گردد که در این جلسه هیات رئیسه دانشگاه میزبان دانشجویان کارشناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و هنر و معماری است.

ایشان هدف برگزاری این جلسات را برطرف شدن دغدغه‌ها و استماع نقطه نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان بیان نمود.

دکتر زمانیان معاون دانشجوئی دانشگاه نیز طی سخنانی در مورد اقدامات انجام‌شده طی یک سال گذشته گفت: در تابستان گذشته ما ۲۲ قرارداد تعمیراتی در کل خوابگاه‌های دانشجوئی منعقد نمودیم که ماحصل آن رنگ‌آمیزی و تعمیر در ۴ بلوک خواهران (۳ بلوک خوابگاه حجاب و ۱ بلوک خوابگاه عفاف)، تعمیر و نوسازی ساختمان کلاس‌ها و بروزسانی وضعیت موتورخانه‌های دانشگاه و اتصال به سیستم گازرسانی بوده است.

وی در ادامه افزود برطرف نمودن مشکلات دسترسی به اینترنت برخی خوابگاه‌ها از دیگر اقداماتی بوده است که با همیاری معاونت پژوهشی و مرکز فناوری دانشگاه انجام‌شده است.

ایشان در ادامه تجهیز خوابگاه‌های دانشجوئی و تخصیص ۱۱۰ یخچال، ۴۲۰ کمد، ۲۵۰ تخت و تعویض فن‌کوئل را از دیگر اقدامات بی‌سابقه‌ای دانست که در ایام تابستان آغازشده و قرار است در یک برنامه زمان‌بندی سه تا چهارساله برای کل خوابگاه‌ها انجام گیرد.

دکتر زمانیان همچنین در مورد دستگاه‌های تصفیه صنعتی، کار دانشجوئی و اعطای وام‌های دانشجوئی مطالبی را به‌اختصار مطرح نمود.

در پایان این جلسه دانشجویان سوالات خود را با هیات رئیسه دانشگاه مطرح نمودند.