عمومی | دانشگاه علامه طباطبائی

دو عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی برگزیده پنجمین دوره جایزه علامه طباطبائی شدند



دو عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی برگزیده پنجمین دوره جایزه علامه طباطبائی شدند

دکتر علی دلاور و دکتر مسعود درخشان استادان ممتاز و پیشکسوت دانشگاه علامه طباطبائی در پنجمین دوره جایزه علامه طباطبائی به عنوان استاد برگزیده معرفی و از سوی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور موردتقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آئین تقدیر از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مرحوم علامه طباطبائی و نخستین دوره اعطای جایزه برگزیدگان آئین نامه‌های ادبی و قرآنی به همت بنیاد ملی نخبگان با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، و جمعی از اساتید برجسته دانشگاهی و مفاخر فرهنگی و هنری در هتل لاله برگزار شد.
در این مراسم از دکتر علی دلاور استاد پیشکسوت دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی و دکتر مسعود درخشان استاد پیشکسوت دانشکده اقتصاد به همراه ۱۶ استاد دیگر به عنوان اساتید برجسته و ممتاز کشور قدردانی شد.
گفتنی است جایزه ملی علامه طباطبائی جایزه‌ای است که از سوی  بنیاد ملی نخبگان و از سال ۱۳۹۰ به استادان ممتاز دانشگاه‌ها  و پژوهشگران برجسته ایرانی اعطا می‌شود. این جایزه که بر اساس آیین‌نامه‌ای خاص، به اعضای هیات علمی استاد تمام و نیز محققان و استادان پیشکسوت و تاثیرگذار و چهره‌های علمی ماندگار در حوزه‌های تخصصی مختلف، با معرفی دانشگاه‌ها، فرهنگستان‌ها و مراکز تحقیقاتی اعطاء می‌شود، معتبرترین جایزه علمی کشور است که دریافت‌کنندگان نهایی آن، بر اساس رای شورای نخبگان بنیاد انتخاب می‌شوند.
روابط عمومی دانشگاه کسب این عنوان پرافتخار را به این استادان گران‌قدر را به آنان و خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی تبریک می‌گوید.