عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان در پیامی"آغاز هفته بسیج" را به همکاران تبریک گفت

پیام دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر ورئیس سازمان به مناسبت هفته بسیج

دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان در پیامی "آغاز هفته بسیج"  را به همکاران تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"


همزمان با  شکل گیری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور پهناور ایران، حضور سازمان یافته و هدفمند آحاد مردم در صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی کشور  بیشتر از پیش احساس می شد که با  تدبیر  حضرت امام خمینی(ره)، فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج مستضعفان بر مبنای ایدئولوژی اسلامی در تاریخ پنجم آذر۱۳۵۸ صادر شد. با تشکیل این نهاد مقدس مردمی، حضور فعال عموم مردم در صحنه های انقلاب اسلامی  به صورت سازمان یافته  محقق شد و با رشادت و جانفشانی  ها، شاهد خنثی شدن فتنه ها،نیرنگ ها و توطئه ها یکی پس از دیگری بودیم  و نقشه دشمنان داخلی و خارجی نقش برآب  و نهال مقدس جمهوری اسلامی روز به روز تنومند و قدرتمند  شد، به طوری که امروز شاهد اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان هستیم و امروز  بسیج و بسیجی  بیشتر از قبل  به مراقبت های مستمر نیاز  دارد.
-    مراقبت از ثمره جانفشانی ها و خونهایی که به پای اسلام عزیز ریخته شده و داده شده است.
-    مراقبت از خون دلهایی که خورده شده و رنج هایی که کشیده شده است.
-    مراقبت از ارزشهای اسلامی، که ثمره همه این تلاش ها است .
-    مراقبت  و حفظ توسل ها و توجهات حضرت ولی عصر(عج).
-    مراقبت از ولایت مداری و در خط ولایت بودن و پیرو ولایت ماندن.
-    مراقبت از به دور ماندن از وسوسه های نفسانی، که همواره به سوی مال و جاه دنیا  میخواند.
اینک فرصت را مغتنم دانسته و این هفته بزرگ و مبارک را به همه همکاران و همکاران بسیجی ام  در مراکز استان ها، موسسات و ستاد سازمان تبریک و تهنیت میگویم  و  انتظار می رود  با توسعه رویکرد بسیج علمی در راستای تحقق اهداف  علمی سازمان، اعم از تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی، برای توسعه بخش کشاورزی و جامعه کشاورزان گام های موثری برداشته شود. برای روح بلند حضرت امام(ره) و ارواح  پاک شهدای اسلام و انقلاب اسلامی درود و صلوات می فرستیم و برای همه عزیزان سعادت و سلامتی از درگاه ایزد متعال خواستارم.


کاظم خاوازی
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی