عمومی | دانشگاه رازی

دیدار هیات رئیسه دانشگاه رازی با خانواده سرگرد شهید ایرج جواهری ‌

دیدار هیات رئیسه دانشگاه رازی با خانواده سرگرد شهید ایرج جواهری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، هیات رئیسه دانشگاه دوم آذرماه ۱۳۹۸به دیدار خانواده سرگرد شهید ایرج جواهری رفتند.

دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا ریاست دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قلندری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، معاونین، تعدادی از مدیران و اساتید دانشگاه در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد سرگرد شهید والامقام جواهری با خانواده آن شهید سرافراز ابراز همدردی کردند.

دکتر اعلمی آل اقا در این دیدار، با اشاره به ایثار و جانفشانی شهدا، آرامش و امنیت ایران اسلامی را مرهون مجاهدت، ایثار و فداکاری شهیدان دانست و افزود: شهدای والامقام جان خود را برای زنده نگهداشتن اسلام و برقراری امنیت فدا کردند و امروز اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های شهداست.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین قلندری با اشاره به مقام والای شهیدان اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در بیانی گهربار در خصوص شفاعت شهید فرمودند: «یشفع الشّهید فی سبعین من اهله؛ شهید هفتاد نفر از بستگان خود را شفاعت می‌کند».

شایان ذکر است، سرگرد جواهری از پرسنل کلانتری ۲۴ الهیه شهر کرمانشاه بود که در جریان درگیری روز ۲۵ آبان ۱۳۹۸ با عده‌ای از اشرار و آشوبگران، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر  آن شهید والامقام روز دوشنبه ۲۷ آبان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در شهر کرمانشاه تشییع شد.

خانم آزیتا جواهری فرزند گرانقدر سرگرد شهید ایرج جواهری، دانشجوی استعداد درخشان رشته مترجمی زبان عربی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رازی است.