عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری رویداد آشنایی با کسب و کارهای نوپا در آموزشکده رامسر

رویدادهای هفته جهانی کارآفرینی ۲۰۱۹ در آموزشکده ملاصدرا رامسر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای ، به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و به همت واحد پژوهشی و ارتباط با صنعت این آموزشکده، مجموعه برنامه هایی با شعار " بهترینِ خودت باش " تدارک دیده شده است. اولین رویداد در این زمینه، کارگاه آموزشی آشنایی با کسب و کارهای نوپا بود که عصر دوشنبه ۲۷ آبان با حضور دانشجویان علاقمند در سالن اجتماعات ساختمان معماری برگزار گردید. سخنرانان اصلی این رویداد مهندس ایوب ولیپور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی کوثر رامسر و مهندس مجید زمانی کارآفرین نمونه بودند. مهندس زمانی به ارائه تجربیات خود در راه اندازی کسب و کاری نوپا و مسائل و مشکلات پیش رو و چگونگی حل آنها و مهندس ولیپور پیرامون تسهیلات سازمان فنی و حرفه ای در زمینه اشتغال زایی سخنرانی نمودند. در ابتدای این رویداد بخش هایی از فیلم تدکس تهران ۲۰۱۹ که مربوط به مرکز کارآموزی دانشگاه تهران بود پخش شد. در انتها نیز مهندس بهروز رضا سروش (رئیس آموزشکده ملاصدرا) با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مهندس زمانی (کارآفرین نمونه)، مراحل راه اندازی یک نمونه کسب و کار کوچک را تشریح نمودند.

برای دانشجویان شرکت کننده در این رویداد گواهی حضور از طرف آموزشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا رامسر و سازمان فنی و حرفه ای صادر خواهد شد.

این رویداد با حضور آقای مهدی بروجردی  (معاون آموزشی و پژوهشی آموزشکده پسران رامسر)  و همچنین آقای محمدرضا پورکار (رئیس اداره آموزش و مسئول حراست آموزشکده پسران رامسر) برگزار گردید.

منتخب فیلم های این برنامه آموزشی در کانال آپارات آموزشکده به نشانی www.aparat.com/ramsartvu قابل مشاهده است.

برنامه های هفته جهانی کارآفرینی با برگزاری دوره آموزشی خودشناسی و انتخاب مسیر شغلی و پخش فیلم، تا نیمه آذر ۹۸ ادامه دارد. که گزارش این رویدادها نیز پس از برگزاری در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. دانشجویان عزیز جهت ثبت نام رایگان برای حضور در برنامه های بعدی می توانند در ساعت اداری به واحد پژوهشی آموزشکده (دکتر میرفتحی ) مراجعه نمایند.