عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه پژوهشیار و پایگاه های اطلاعاتی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه پژوهشیار و پایگاه های اطلاعاتی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی صبح امروز با استقبال خوب دانشجویان محقق در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
دکتر حسین سازگار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته های مختلف تحصیلی با چگونگی جستجوی مقالات فارسی و لاتین و کار در سامانه پژوهشیار (سامانه امور پایان نامه های دانشگاه آزاد اسلامی) آشنا شدند.
مدرس این گارگاه آموزشی و رییس اداره امور کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: در این کارگاه آموزشی سامانه پایش آزاد برای انتخاب موضوع پایان نامه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت مفصل ارائه شد.
دکتر محمد اسماعیلی فارسانی اظهار داشت: در این دوره آموزشی همچنین چگونگی انتخاب استاد راهنما و مشاور و بارگذاری پروپوزال تا مرحله دفاع از پایان نامه در قالب پاورپوینت برای دانشجویان تشریح شد.
بازدید از کتابخانه های دانشگاه، تقدیر از کتابداران برتر، تقدیر از اعضای برتر کتابخانه ها و برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این واحد دانشگاهی بود.