عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

دهمین نشست شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی در تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ،اعضای هیات رئیسه و دبیران مناطق ۹ گانه و مدیران ستادی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: شورای مرکزی مناطق اهمیت زیادی دارد و نقطه نظرات و پیشنهادات مناطق ۹ گانه در تصمیم گیری های دانشگاه مورد توجه قرار داده می شود.

در ادامه دکتر محمدحسین امید با هدف تضمین کیفیت آموزشی دانشگاه در خصوص برگزاری شایسته آزمون متمرکز، سطح بندی مراکز، پایش و ارزیابی مدرسان و تصمیم گیری در ارتباط با مراکز دارای اساسنامه و مراکز فاقد رئیس قانونی تاکید کرد.

در ادامه این نشست دبیران مناطق ۹ گانه گزارشی از اقدامات انجام شده، موانع و مشکلات و راهکارهای عملیاتی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

همچنین در این نشست برای دوره های آموزشی کوتاه مدت علمی کاربردی و فرایند اجرا و مشکلات آن مورد بحث و بررسی دبیران مناطق قرار گرفت.

نقد و بررسی آسیب های اجتماعی دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز آموزشی علمی کاربردی توسط نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله محورهای مهم این نشست بود.

در ادامه دکتر سیداحمدرضا پیش بین معاون نظارت و سنجش دانشگاه گزارشی از نحوه اخذ مطالبات دانشگاه جامع علمی کاربردیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران به دبیران مناطق ارائه شد.

دکتر محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه افزود: تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ ۹۸/۸/۳۰ آغاز و تا تاریخ ۹۸/۹/۸ ادامه خواهد داشت و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد بر این اساس مراکز آموزش علمی کاربردی که کد رشته هایی پذیرش آنها در شهریورماه صفر بوده و یا تعداد قبولین و ثبت نام شده های آنان به حدنصاب تشکیل کلاس نرسیده، حذف شده است و برای کدرشته هایی که ظرفیت خالی آنان زیر ۲۰ نفر در نظر گرفته شده است و برای سایر کدرشته ها میزان واقعی ظرفیت خالی درنظر گرفته شده است.