عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی دکتر محمد رضا بنی اسدی به سمت سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی نهبندان منصوب شد / مراسم تکریم و معارفه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد .

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی دکتر محمد رضا بنی اسدی سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی نهبندان منصوب شد / مراسم تکریم و معارفه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد . رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت : مسئولان عالی دانشگاه توجه ویژه ای به توسعه و تقویت واحد های دانشگاهی مناطق محروم دارند . آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نهبندان برگزار شد .

در این مراسم که امام جمعه ،فرماندار،و جمعی از دانشگاهیان و فرهنگیان شهرستان نهبندان ، مهندس علی ذوقی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان ،دکتر حبیب الله نخعی رئیس دبیرخانه هیات امنای خراسان جنوبی و حجت الاسلام محمد علی تابعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی خراسان جنوبی حضور داشتند دکتر سید حسن هاشمی دبیر هیات امنای و رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان جنوبی در سخنانی ضمن تشکر از حضور صمیمانه و سخنرانی ارزشمند امام جمعه و فرماندار شهرستان نهبندان ، از تلاشها و مجاهدتهای خالصانه ی دکتر فرامرز روشندل در دوره تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان قدردانی کرد و ضمن اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده دکتر بنی اسدی در مسئولیت های قبلی و خدمت به دیار ولایت مدار نهبندان گفت :امیدوارم ایشان با استعانت از الطاف الهی و همت و مجاهدت و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های فراوان مسئولان محترم ومردم عزیزوفرهنگیان و دانشگاهیان محترم شهرستان وپتانسیل های بسیار این دیاردررشد و اعتلای هرچه بیشتر این مرکز دانشگاهی و خدمت رسانی به جوانان و دانشجویان گرامی موءثر باشد . دکتر هاشمی با اشاره به اینکه هرتلاشی که منجر به تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلاو توسعه مناطق محروم شود ،مقدس و ارزشمند است گفت :جناب آقای دکتر ولایتی و جناب آقای دکتر طهرانچی و سایر مسئولان عالی دانشگاه آزاد اسلامی هم با رویکرد ی متعالی توجهی ویژه به توسعه واحد های و مراکز دانشگاهی در مناطق محروم دارند. در پایان این مراسم لوح تقدیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان و فرماندار شهرستان به دکتر روشندل اهدا شد .گفتنی است دکتر فرامرز روشندل به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان منصوب شده است .