عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر: لزوم هوشیاری و بصیرت دانشگاهیان نسبت به مسائل اخیر کشور

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس دشتی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان و دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: همگی خوب به یاد داریم که سال گذشته شاهزاده سعودی به صورت آشکار اعلام کرد که به دنبال کشاندن ناامنی به داخل مرزهای ایران هستیم که این گفته ولیعهد عربستان آشکارا اعلام جنگ علیه ملت و نظام ایران بود.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: در اغتشاشات روزهای گذشته سخنان محمد بن سلمان هویدا شد و عناصر خودفروخته با ورود به میان جمعیت مردم به دنبال ایجاد ناامنی و ایجاد بستر مناسب برای فتنه‌های بسیار بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ بودند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه ملت بصیر ایران باوجوداینکه خبر گرانی بنزین بر آنان شوک بزرگی وارد کرد، باز هم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را از صفوف هنجارشکنان جدا کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دشتی با اشاره به اینکه اولین برنامه دشمنان نظام، بزرگنمایی و انتشار دروغ و شایعه علیه ایران اسلامی است افزود: رسانه‌های بیگانه بخش زیادی از برنامه‌های خود را درباره و بهتر بگوییم علیه ایران تهیه و پخش می‌کنند که این نشان می‌دهد دستگاه استکباری به دنبال راهی موثر برای تضعیف این نظام است.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: با این وجود باز هم مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای راه بر توطئه گران بسته شد و ایشان با بیانات شیوا و منطقی خود عملاً کشور را دوباره به آرامش رساندند که باید گفت وجود معظم له نه‌تنها برای نظام اسلامی ضروری بلکه حیاتی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین دشتی گفت: البته باید در این میان از دولت نیز گله‌مند باشیم که اولاً چرا قیمت بنزین را به صورت ناگهانی چند برابر کرد و دوم اینکه چرا اجرای این برنامه به این مهمی را با مردم و ملت در میان نگذاشت، زیرا اگر این کار را انجام می‌داد، بی‌گمان شاهد حوادث اخیر در کشور نبودیم.

دستگاه‌های نظارتی برخورد قاطع کنند


وی اضافه کرد: در این میان عناصر فریب‌خورده و ساده‌لوح با تخریب اموال عمومی و شخصی هم باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شدند و هم به مردم و بیت‌المال میلیاردها تومان ضرر رساندند که به نظر بنده و جامعه دانشگاهی استان بوشهر کار این افراد بخشودنی نیست و دستگاه‌های نظارتی و قوه قضائیه باید برخوردی قاطع با آنان داشته باشد.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولت‌مردان در اجرای چنین برنامه‌هایی همیشه جوانب کار را بسنجند و مردم و ملت را نامحرم ندادند.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI