عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

توسط معاونت غذا و دارو صورت گرفت؛ برپایی غرفه اطلاع‌رسانی معاونت غذا و دارو در دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ در این غرفه ضمن معرفی خرما به عنوان یکی از محصولات استراتژیک استان بوشهر به تبیین قوانین و مقررات مربوطه جهت بسته‌بندی بهداشتی محصول خرما و اخذ مجوزهای لازم جهت تولیدکنندگان و عموم مراجعه‌کنندگان پرداخته شد که مورد استقبال مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.
در غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بسته‌های آموزشی مشتمل بر ارزش تغذیه‌ای خرما، نحوه اخذ مجوزهای مربوط به پروانه بهداشتی و شناسه بهداشتی جهت کارگاه‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی و نیز پوسترهایی با موضوع خطرات قرص برنج (سم فسفید آلومینیوم) در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.
در این غرفه کلیه سوالات مراجعه‌کنندگان در خصوص نحوه تاسیس کارگاه و کارخانه محصولات غذایی، نحوه صادرات محصولات غذایی، نحوه اخذ مجوزهای تاسیس و بهره‌برداری و چگونگی اخذ مجوز صادرت مطرح‌شده که با پاسخگویی به سوالات مطرح‌شده از سوی کارشناسان مستقر در غرفه، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفت.
دومین نمایشگاه تخصصی خرما و فرآورده‌های خرمایی از ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر با حضور تولیدکنندگان عرصه خرما و فرآورده‌های خرمایی برگزار شد.
انتهای پیام/غ.ه-۲۰۷۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI