عمومی | دانشگاه تهران

اعلام نتایج برگزاری هفته اول رقابت‌های هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل تربیت بدنی ، در رشته فوتبال، رقابت‌های مرحله مقدماتی پایان یافت و تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شدند. در رقابت‌های دارت پسران، پردیس علوم قهرمان شد و پردیس فارابی و دانشکده علوم و فنون به عناوین دوم و سوم دست پیدا کردند.
در دارت دختران، پردیس کیش قهرمان شد و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و پردیس هنرهای زیبا، به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. در شنای دختران رقابت نزدیکی بین دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و پردیس دانشکده‌های فنی حاکم بود که در نهایت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز در مجموع ۶ ماده برگزار شده بر پردیس دانشکده‌های فنی برتری یافت.
در بدمینتون دختران، سارا کیوان از دانشکده زبان‌های خارجی اول شد و مقام دوم به نرگس افشاری از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی رسید. هم‌چنین فاطمه صادقی از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و گلناز فائزی از پردیس کیش هم به طور مشترک سوم شدند.
در رقابت‌های شطرنج، پردیس دانشکده‌های فنی، قهرمان ماده تیمی شد و تیم‌های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده مدیریت مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در ماده انفرادی پسران نیز شایان رحمتیان از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی قهرمان شد و محمدحسین قاسم‌زاده از پردیس دانشکده‌های فنی و آرین خرسندی به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.
در ماده انفرادی دختران، آناهیتا غلامی اوریمی از دانشکده دامپزشکی قهرمان شد و رعنا حکیمی‌فرد از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و زینب خوش‌صفا از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی به عناوین دوم و سوم دست پیدا کردند.
در تکواندو دختران، نفرات زیر حائز عنوان قهرمانی شدند:

در ماده تیمی رقابت‌های تکواندو پسران، پردیس دانشکده‌های فنی به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های پردیس علوم و پردیس هنرهای زیبا دوم و سوم شدند و نفرات برتر وزن‌های مختلف، به ترتیب زیر اعلام شد: