عمومی | معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

فعالان دانش بنیان آموزش تخصصی دریافت کردند

از مهم‌ترین دوره‌های برگزار شده، می‌توان به دوره آموزشی«بررسی آثار تبلیغات آنلاین در افزایش فروش شرکت‌های دانش‌بنیان» اشاره کرد.

شراگیم مرادی کارشناس مدعو در حوزه دیجیتال مارکتینگ، با اشاره به آسیب‌های که در حوزه فروش آنلاین دامنگیر شرکت‌های دانش بنیان می‌شود، گفت: ما همواره در ابتدای راه ایده‌های خوبی در سر داریم و به‌سرعت یک سایت نیز راه‌اندازی می‌کنیم اما باید بدانیم که استفاده صحیح و به‌جا از ابزارهای بازاریابی و داشتن یک برنامه بازاریابی منسجم است که موفقیت ایده و کسب و کار ما را تضمین می‌کند.

وی استفاده از مدل تبلیغاتی ۵ M را به عنوان راهبرد تبلیغاتی، برای شرکت‌های دانش‌بنیان مناسب دانست و گفت: در این روش هدف، هزینه و بودجه، پیام، رسانه و ارزیابی به شکل بهینه‌ای پوشش داده شده است.

«بررسی آشنایی با مستندسازی فروش و ارسال معاملات فصلی مالیاتی در حق‌العمل‌کاری و فروش‌های اینترنتی» عنوان دوره‌ آموزشی دیگری بود که توسط مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در محل سالن همایش‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزارشد.

در این نشست، کارشناس مالیاتی به ارائه توضیحاتی درباره معاملات فصلی مالیاتی و نحوه ثبت حق‌العمل‌کاری خریدوفروش در سامانه آفلاین ارسال صورت معاملات فصلی پرداخت .

مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، سعی دارد با دعوت کارشناسان مختلف، سطح توانایی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهد تا بتوانند در مقابله با چالش‌های کاری و تجاری، از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳


اخبار مرتبط:

* دوره‌های آموزشی شرکت‌های دانش بنیان

* اعطای معافیت‌های مالیاتی به شرکت‌های دانش بنیان