عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

پیام تبریک سرپرست اداره کل پشتیبانی و امور عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای

سال 1396 شمسی با همه تلخی ها و شیرینی هایش گذشت. تلخی هایی که بعضی از آنها در نگاه اول تلخ بود ولی با گذشت زمان متوجه شدیم که خیر و برکتی در آن تلخی نهفته بوده است. و بر عکس شیرینی های ظاهری که بعدها متوجه باطن تلخ آن شیرینی گردیدیم و یا خواهیم گردید. چه زیبا این روند را قرآن کریم تبیین نموده و فرموده است :

عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم

یک سال بر عمر و تجربه خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای گذشت. در این سال پر فراز و نشیب ما سه مدیر عالی را تجربه کردیم و در سطوح میانی و عملیاتی نیز تغییراتی پدید آمد. این تغییرات شاید به مذاق برخی خوش آمد و به مذاق دیگرانی ناخوش .

نکته مهم آن است که بایستی در قضاوت ها جانب انصاف را حتما نگه داشت. قضاوت های شتابزده، احساساتی و بعضا غیرمنطقی برازنده قشر فرهیخته دانشگاهی نیست.

به نظر می رسد هر سه رئیس و استاد ارجمند، گام های بسیار خوبی برای دانشگاه برداشتند که در جای خود قابل تقدیر است، ناسپاسی است اگر به شیوه سیاست زدگان و برخی اقشار غیر فرهنگی و نویسندگان نشریات زرد، همه خدمات ارزنده گذشتگان را زیر سوال ببریم.

اما، افتخارات ماه های اخیر نظیر افزایش محسوس بودجه دانشگاه، مجوز شورای برنامه ریزی، بهره گیری بیشتر از ظرفیت داخلی دانشگاه و به ویژه اعضای هیات علمی فنی و ... برگ زرین دیگری است که با تلاش و هدایت ریاست محترم دانشگاه جناب دکتر صالحی و اعضای هیات رئیسه بدست آمده است و به مصداق " شکر نعمت، نعمتت افزون کند" بر همه ما فریضه است که شکرگزار این تلاش ها و خدمات متعهدانه و دلسوزانه شبانه روزی باشیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه، در  واپسین ساعات سال 1396، ضمن طلب حلالیت از تک تک همکاران عزیز در اقصی نقاط میهن اسلامی به خاطر همه قصورها و کم کاری ها، آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه عزیزان دارم.

ان شاء الله سال 97، برای اعضای محترم هیات علمی،  مدرسان، نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، عزیزان زحمت کش حق التدریس و همه دانشجویان ارجمند و گرامی که حضور و تداوم فعالیت ما منوط به وجود آنان است، سالی پر از خیر و برکت، امید و نشاط، بهروزی و سعادتمندی باشد.

با احترام

حمید یزدانیان