عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

کمک ۵ میلیاردریالی به بیماران سخت‌درمان همدان


مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از ارائه خدمات ۵ میلیارد ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، حمید شاکری‌صفت با بیان اینکه در ۶ ماهه ابتدای امسال ۳۱۰ بیمار به بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان مراجعه کرده‌اند اظهار کرد: در این مدت به ۱۰۶ بیمار مساعدت شده و ۲۰۴ بیمار نیز راهنمایی شده‌اند تا به سایر موسسات حمایتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در این مدت یک‌میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال به بیماران مساعدت شده است گفت: از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان به ۱۵ نفر از بیماران این مجموعه ۲۹۶ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال کمک شده است.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه ۲۳۲ نفر حامی بیماران طرح سخاوت هستند افزود: تعداد بیماران این طرح ۲۰۰ نفر هستند.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۷۶۷ ریال در طرح سخاوت به بیماران مساعدت شده است خاطرنشان کرد: به ارزش ۵۷ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال نیز در این طرح کمک غیرنقدی به بیماران شده است.

شاکری‌صفت با اشاره به اجرای طرح «طعم مهربانی» گفت: در این طرح یک‌هزار و ۲۴۶ پرس غذای گرم بین بیماران دارای سوء تغذیه به ارزش  ۲۸۲ میلیون و ۸۰۵ هزار ریال توزیع شده است.

وی با بیان اینکه به ارزش ۱۳۵ میلیون ریال سبد غذایی خشک و بن خرید بین ۱۳۵ بیمار توزیع شده است افزود: ۲۲۳ کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش ۲۲۳ میلیون ریال و ۱۸۷ قطعه گوشت مرغ به ارزش ۵۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بین بیماران توزیع شده است.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خاطرنشان کرد: در قالب طرح ضیافت ماه رمضان ۱۵۰ میلیون ریال و طرح شوق دیدار «عیادت از بیماران» ۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح «مشق مهربانی» در راستای توانمندسازی تحصیلی ۴۰ دانش‌آموز بیماران زیرپوشش مجمع خیرین سلامت ۵۳ میلیون ریال هزینه شده است گفت: مجموع مساعدت‌ها در طرح مهربانی ۹۰۹ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال بوده است.

شاکری از ۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۷۶۷ ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان خبر داد و افزود: به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به ۱۲ بیمار زیرپوشش مجمع خیرین سلامت پرداخت شده است.

وی با اشاره به اعزام ۱۱ بیمار به مشهد مقدس که برای آنها ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال هزینه شده است بیان کرد: به ارزش ۵ میلیارد و ۴۶۵ میلیون و ۷۶۷ هزار ریال در ۶ ماهه ابتدای امسال به بیماران خدمات ارائه شده است.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان بیان کرد: خیرین می‌توانند در صورت کمک‌ به بیماران مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند یا برای راهنمایی با شماره ۳۸۲۷۸۰۸۴ و ۳۸۲۷۸۰۸۳ تماس بگیرند.