عمومی | مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل صورت پذیرفت :;نشست تخصصی رئوسا و معاونین محترم دانشگاه فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش بابل

به گزارش روابط عمومی مرکز شهید رجایی بابل ، صبح روز چها رشنبه مورخ ۲۲ آبان ۱۳۹۸ جلسه ای با حضور رئوسای اداره آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان شهرستان بابل   بهمراه معاونین و کارشناسان محترم حوزه های مختلف در دفتر مدیر آموزش و پرورش بابل برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر جایمند ضمن عرض تبریک ایام هفته وحدت ، به اهمیت حوزه تعلیم و تربیت اشاره نموده و بیان فرمودند:

( مدرسه باید به صدر بنشیند ) و همه مسئولین باید  نگاه ویژه و دلسوزانه ای در جهت ارتقای آموزش و پرورش کشور داشته باشند . ایشان به نقش تربیتی و بی بدلیل معلم درتعالی جامعه اشاره داشته  و بیان نمودند :  تاریخ در ارتباط با ما به عنوان یک معلم به سهولت قضاوت نخواهد نمود.

دکتر جایمند در ادامه به برخی  نکات و دغدغه هایی که در مورد دانشجو معلمان ضروری و حائز اهمیت بوده اشاره فرمودند .

سپس جناب آقای دکتر علی محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان بابل نیز میلاد ختم المرسلین پیامبر نور و رحمت و هفته وحدت را تبریک عرض نموده و ابراز تشکر ویژه از آقای دکتر جایمند و همکاران محترمشان بمنظور برگزاری این گونه جلسات کارشناسی و مهم که در راستای همدلی و تعامل  سازنده فی مابین به منظور بیان نقائص و ارائه راهکارهای راهبردی مناسب در تربیت معلم شاخص و فاخر را به فال نیک گرفته و بر لزوم استمرار آن تاکید نمودند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان بابل با بیان اینکه به منظور اصلاح و افزایش بهره وری در سیستم ابتدا باید از خود شروع نمائیم نکات ارزنده و مهمی را در حوزه های مختلف آموزشی ، فرهنگی ، اداری  و ... که دانشجو معلمان با آن سر وکار دارند و بایستی از طرف مدیران دو مجموعه مورد توجه جدی قرار بگیرد را بیان نموده وبرخی  راهکارهای عملیاتی این حوزه ها را برای حاضرین تشریح فرمودند.

در ادامه جلسه هر کدام از معاونین و کارشناسان محترم با بیان دید گاه ها و نکات کلیدی ، مسائل مربوط به حوزه خویش را مورد واکاوی قرار دادند .