عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی متولی توسعه مهارت و کارآفرینی است

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان، با حضور دکتر محسن محمدزاده معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حبیب اله سالارزهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان، دکتر شهیکی رئیس پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان، روسای مراکز علمی کاربردی، کارکنان واحد استانی و با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان ورودی جدید مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه در محل پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم به حاضرین، ایام مبارک هفته وحدت را تبریک گفت و تقارن این مراسم را با این ایام مبارک، به فال نیک گرفت.

وی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان ورودی جدید، ابراز امیدواری کرد که با حضور دانشجویان نو ورود بتوانیم اکو سیستم دانشگاه مهارت محور و کارآفرین را در دانشگاه تقویت نماییم.

دکتر حبیب اله سالارزهی گزارشی از وضعیت دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته های مهارتی مانند مکانیک خودرو، گرافیک، ماشین ابزار، برق صنعتی، طراحی دوخت و بسیاری از رشته های فنی و مهارتی در بخش کشاورزی و صنعت در استان که جذب بازار کار شده اند و از موفق ترین نیروهای ماهر و متخصص در استان هستند ارائه کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، گشایشی در توسعه رشته های مهارتی متناسب با ظرفیت های استان ایجاد شده و در پایان آرزوی موفقیت برای دانشجویان نمود.

سپس معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ضمن خیر مقدم خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: انتخاب شما را برای تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تبریک می گویم.

وی ویژگی این دانشگاه را ارائه آموزش های خاص و کاربردی در حوزه های مهارتی بیان کرد.

دکتر محسن محمدزاده از افزایش ۱۵ درصدی متقاضیان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۹۸ نسبت به سال۹۷ اشاره کرد و به توجه کیفیت در این دانشگاه تاکید کرد.

وی شعار اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی را کیفیت عنوان کرد و گفت: این دانشگاه متولی توسعه و کارآفرینی است.

همچنین معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از زمان آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت این دانشگاه از ۳۰ آبان ماه سالجاری خبر داد.

در این مراسم به منظور آشنایی دانشجویان با رسالت دانشگاه در نظام آموزش عالی کشور کارگاه های «آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه»، کارگاه «در مسیر آینده من» برگزار شد.

گفتنی است اجرای زنده موسیقی سنتی، اجرای برنامه های شاد فرهنگی و بازدید از مجتمع پارک علم و فناوری پیش‌بینی شده بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت از دیگر برنامه های این مراسم بود.