عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

در آستانه برگزاری یادواره شهید ولی نوری و شهدای دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس انجام شد؛ ​ دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با خانواده شهید سردار ولی نوری

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به همراه معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در آستانه برگزاری یادواره شهید ولی نوری با خانواده این شهید که از یادگاران  هشت سال دفاع مقدس بوده و  یپکر مطهرش در دانشکده فنی و حرفه ای شهیدباهنر شیراز خاکسپاری شده دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، در این دیدار که عصر امروز سه شنبه ۲۱آبان ۹۸ در حضور حمید و علی نوری از برادران شهید، قاسم مهدوی همرزم شهید و همچنین پاسدار مجید میکائیلی مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ثارالله شیراز به مناسبت برگزاری نهمین یادواره شهید ولی نوری که قرار است سه شنبه ۲۸ آبان ۹۸ در دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر برگزار شود انجام شد، دکتر محمد جامعی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید ولی نوری و همچنین تشریح برنامه های پیش بینی شده  از خانواده این شهید بزرگوار برای حضور در یادواره دعوت کرد.

رئیس دانشکده شهید باهنر شیراز بیان کرد: دعوت از آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز جهت سخنرانی به همراه رونمایی از شناسنامه شهید ولی نوری با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران و همچنین اداره کل ثبت احوال استان فارس از برنامه های پیش بینی شده در این یادواره است.

نادرامیدوار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای استان فارس نیز گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال این هستیم تا یادواره امسال شهید ولی نوری را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کنیم.

برادران شهید ولی نوری نیز به نمایندگی از سایر اعضای خانواده این شهید، از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا به ویژه دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس قدردانی کردند.

بیان خاطره از ابعاد شخصیتی  این شهید عزیز و برنامه ریزی برای برگزار ی هرچه باشکوه تر یادواره شهید سردار ولی نوری از دیگر موضوع هایی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس این گزارش، شهید ولی نوری یکی از سرداران مفقود الاثر  دوران دفاع مقدس و اهل شهرستان مرودشت است که به عنوان شهید گمنام در دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز خاکسپاری شده بود و در  پاییز سال ۹۴ پیکر مطهرش شناسایی شد.

انتهای پیام/