مقالات فصلنامه مدیریت کسب و کار، دوره ۱۱، شماره ۴۳ منتشر شد
مجموعه مقالات
فصلنامه مدیریت کسب و کار، دوره ۱۱، شماره ۴۳
که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده بود با تعداد ۲۱ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
فصلنامه مدیریت کسب و کار
(business management) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۸۸ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۱، شماره ۴۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود
۲.
تاثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
۳.
بررسی تاثیر محرکه ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
۴.
رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)
۵.
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
۶.
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
۷.
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
۸.
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر حکمرانی خوب
۹.
بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها
۱۰.
سنجش تاثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B۲B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
۱۱.
بررسی رابطه بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۲.
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
۱۳.
بررسی عوامل موثر بر قیمت گذاری صنعت هتلداری در ایران
۱۴.
ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
۱۵.
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
۱۶.
بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری
۱۷.
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
۱۸.
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
۱۹.
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق ۱۴۱۴ با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
۲۰.
بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان