عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی از برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، سید امیر رضوی سطوتی با اشاره به اینکه این جشنواره همانند سال های گذشته توسط اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: دانشجویانی که در مرحله استانی بالاترین امتیازات را کسب کنند، به عنوان دانشجوی منتخب به مرحله کشوری معرفی شده و از آن ها تجلیل می شود .

رضوی سطوتی شناسایی و معرفی دانشجویان برتر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، ارائه خدمات شایسته با حفظ عزت و کرامت به دانشجویان شاهد و ایثارگر در راستای ارتقای وضعیت تحصیلی آنان، زمینه سازی برای مشارکت فعال دانشجویان شاهد و ایثارگر در عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تحقیقاتی و اجتماعی در جهت رشد و تعالی بیشتر آنان و ... را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست .

وی یادآور شد: نخستین دوره از این جشنواره در سال ۹۵ برگزار شد که از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دانشجوی دندانپزشکی شاهد و ایثارگر موفق به کسب رتبه دوم در بخش پژوهشی و دانشجوی دندانپزشکی رتبه سوم در بخش علمی و دانشجوی مقطع کارشناسی نیز رتبه سوم در بخش علمی را کسب کرد.

به گفته مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، دومین جشنواره در سال ۹۶ با کسب رتبه دوم در بخش علمی توسط دانشجوی دندانپزشکی شاهد و ایثارگر این دانشگاه برگزار و سومین جشنواره نیز در سال ۹۷ برگزار شد که دانشجوی دندانپزشکی رتبه دوم در بخش علمی و دانشجوی دندانپزشکی رتبه سوم در بخش علمی را از آن خود کرد .

رضوی سطوتی با بیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دستورالعملی که در ادامه آمده مراجعه کنند، افزود: متقاضیان مدارک خود را به همراه تکمیل فرم تا روز چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه سال جاری به کارشناس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه (فاطمه آزادمرد) تحویل دهند .

بر پایه این گزارش متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۵۸۳۱۵۱۱۲۰۹ و  ۰۵۸۳۲۷۴۸۱۴۴ واحد مدیریت دانشجویان شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تماس بگیرند.