عمومی | مرکز آموزش عالی زینب کبری (س) کازرون

قابل توجه دانشجویان ورودی مهرماه ۹۸;مرحله اول تکمیل کارنامه سلامت

به اطلاع دانشجویان می رساند مرحله اول تکمیل سامانه کارنامه سلامت آغاز می گردد.. ضروری است که دانشجومعلمان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی مهرماه ۹۹-۹۸ در بازه زمانی شنبه  ۱۸/۰۸/۹۸ تا شنبه ۰۹/۰۹/۹۸ طبق دستورالعمل زیر به "سامانه کارنامه سلامت" ورود نمایند و بخش خوداظهاری و سوالات روانشناسی آن را تکمیل و ثبت نمایند.

۱-ورود به سامانه به آدرس health.cfu.ac.ir یا از طریق سایت اصلی دانشگاه درانتهای سمت چپ صفحه در قسمت "سامانه کارنامه سلامت" اقدام نمایند.

۲-درج شماره ملی به عنوان نام کاربر و اعداد۱۲۳۴۵۶ به عنوان کلمه عبور

۳-تغییر کلمه عبور اختیاری است (دانشجویان محترمی که اقدام به تغییر رمز خود می نمایندباید در نظر داشته باشند که در صورت فراموشی رمزجدید ؛ جهت تعریف رمز مجدد، تمامی اطلاعات ثبت شده حذف می گردد).

۴-ورود به قسمت مدیریت پروفایل تکمیل و تایید اطلاعات شخصی( تمامی موارد ستاره دار باید حتما تکمیل گردد ) بقیه موارد را ضرورتاً تکمیل نمایند و بار گذاری عکس پرسنلی ( حجم آن از ۳۰۰ کیلو بایت بیشتر نباشد )

نکته: به منظور قابلیت رهگیری کلمه عبور در صورت فراموشی، ضروری است تمامی دانشجویان نسبت به ثبت شماره موبایل فعال و متعلق به خود دانشجو اقدام نمایند.

۵- ورود به قسمت سوالات روانشناسی و پاسخ به تمامی سوالات

۶- ورود به قسمت پرونده های جسمانی ( خود اظهاری ها ) و پاسخ به تمامی سوالات

۷- ثبت پاسخ ها  و  " پایان مرحله اول "

تذکر:

پاسخ به سوالات را با دقت و صداقت بیان نموده و مطمئن باشید کارنامه سلامت شما کاملاً محرمانه است و صرفاً جهت تجزیه و تحلیل های آماری و برنامه ریزی های حوزه بهداشت و سلامت جسم و روان استفاده خواهد شد.

  • در صورت وجود هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد در این خصوص را با شماره تلفن ۸۷۷۵۱۷۱۴ سرکار خانم نورشاهی کارشناس مسئول بهداشت و پیشگیری ویا با شماره تلفن ۸۷۷۵۱۷۹۹ سرکار خانم خوش منظر کارشناس مسئول سلامت مطرح و یا به ایمیل اداره کل مشاوره، بهداشت و سلامت به نشانی salamat@cfu.ac.ir ارسال نمائید.

فایل تصویری ورود به سامانه پیوست می باشد .