عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

فراخوان مشارکت در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

فراخوان مشارکت در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری


معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، امکان انجام مذاکرات تخصصی به منظور بررسی نحوه تعامل با صنایع مختلف، عقد قرارداد/تفاهم ­نامه و ارائه سخنرانی تخصصی در غرفه دانشگاه علم و صنعت ایران در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور را فراهم آورده است.
با توجه به برنامه ­ریزی ­های انجام شده از سوی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص برگزاری هفته پژوهش و فناوری در سال ۱۳۹۸، دانشگاه علم و صنعت ایران نیز همزمان با مراسم هفته پژوهش و با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید»، هم راستا با اهداف وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور که از تاریخ۹۸/۹/۲۶ لغایت ۹۸/۹/۲۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می­گردد، شرکت می نماید.
به منظور معرفی دستاوردهای پژوهشی و صنعتی دانشگاهیان در نمایشگاه مذکور و با توجه به تجربیات موفق برگزاری نمایشگاه­های متعدد، در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاوردهای فناورانه/پژوهشی، امکان انجام مذاکرات تخصصی به منظور بررسی نحوه تعامل با صنایع مختلف، عقد قرارداد/تفاهم­نامه با حضور مدیر دفتر همکاری­های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه و همچنین ارائه سخنرانی تخصصی در غرفه فراهم شده است.
علاقمندان می­توانند عناوین دستاورد‏های پژوهشی/فناورانه جدید (شامل نمونه ساخته شده، پوستر الکترونیکی/ فیلم/کلیپ) و یا عناوین و زمان سخنرانی/مذاکرات را تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۳/۸/۹۸ به ایمیل نماد Namaad iust.ac.ir ارسال نمایند. همچنین سرکار خانم میرزایی (کارشناس نماد با شماره تلفن ۲۳۵۲)، مستقر در دفتر همکاری­های علمی، صنعتی و فناوری آماده همکاری و پاسخ به سوالات می باشند.
مدیریت نماد به نمایندگی از حوزه پژوهش دانشگاه، از همکاری و مشارکت اساتید بزرگوار و دانشجویان عزیز در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه کمال تشکر را دارد.

Sapp.ir/iust_iran