عمومی | دانشگاه فرهنگیان

جلسه هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر روشندل معاون آموزشی سازمان مرکزی

جلسه هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در مورخه ۹۸/۸/۱۸  در محل دفتر مدیریت استان با حضور دکتر روشندل معاون آموزشی سازمان مرکزی ، دکتر خدیوی مدیر امور پردیس های استان، خانم دکتر رحمانی رئیس پردیس فاطمه الزهرا(س)، دکتر بدری رئیس پردیس علامه امینی، دکترعلیا نسب رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، دکتر شوره کندی معاون هماهنگی استان و معاونین آموزشی و توسعه ی منابع انسانی  تشکیل یافت.

در ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر خدیوی ضمنعرض خیرمقدم و تسلیت جانباختگان حادثه زمین لرزه آذربایجان شرقی، به جمع آوری کمک ها و ارسال آن ها به زلزله زدگان اشاره کرده و در این باره بحث و بررسی گردید.

در ادامه دکتر روشندل به حمایت از آسیب دیدگان تاکید کرد و حضور دانشگاه فرهنگیان در کنار آسیب دیدگان را موجب تسلی خاطر دانسته و بر اهمیت طرح ۳۱*۱۰۰ اشاره نمود.

دکتر روشن دل گفت: امیرکبیر دارالفنون را ایجاد کرد و ما باید به جهت اهمیت تربیت معلم در هر سی و یک استان, سی و یک دارالفنون را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد که توسعه ی آموزش و پرورش در یک جامعه نیازمند توسعه ی معلمان آن است و معلم توسعه یافته را می توان در تربیت معلم تربیت کرد.

ایشان چشم انداز دانشگاه را برای سال آینده در جذب ۵۰ هزار نفر دانشجو معلم عنوان کرد.