عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

اولین جلسه شورای اداری دانشگاه در سال تحصیلی جدید برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری دانشگاه در سال تحصیلی جدید با حضور مدیران دانشگاه در محل سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این مراسم  که با حضور هیات رئیسه، معاونین، روسای دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و مدیران واحدهای مختلف دانشگاه برگزار گردید دکتر رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی در مورد کارهای عمرانی انجام‌شده در طول ایام تابستان اظهار داشت: در تابستان گذشته، دانشگاه با اولویت‌بندی توانست در قالب ۲۲ قرارداد تعمیراتی خوابگاه‌ها و برخی دانشکده‌ها را بهینه‌سازی و بازسازی نماید.

وی با برشمردن اولویت‌های آینده دانشگاه اظهار داشت: در حال حاضر دو اولویت مهم در پیش روی دانشگاه است، یکی برطرف نمودن مشکلات آزمایشگاه مرکزی و دیگری بروز رسانی سالن امتحانات و تجهیز وسایل فرسوده آموزشی که در طی این سال‌ها کار آیی خود را ازدست‌داده‌اند.

ایشان در ادامه، مطالبی در موردبحث تکریم ارباب‌رجوع، سلف‌سرویس قدیم دانشگاه، مسائل آموزشی و پژوهشی و بحث صرفه‌جوئی در هزینه‌ها مطرح نمود.

در آغاز این جلسه حجه الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه نیز طی سخنانی با گرامیداشت یوم ا... سیزده آبان ماه، رحلت پیامبر مکرم (ص) و امام رضا (ع) اظهار داشت: وظیفه یک حکومت اسلامی رفع فقر و محرومیت‌زدایی از جامعه و توزیع ثروت در جامعه به‌طور عادلانه است ازاین‌رو دانشگاهیان به‌عنوان قشر تحصیل‌کرده اولین کسانی هستند که در این زمینه مسئولیت داشته و باید تلاش و کوشش نمایند تا در مسیر پیشرفت و ترقی کشور گام بردارند.

در پایان این نشست هم، روسای دانشکده‌ها و اعضای هیئت‌علمی گزارش عملکرد و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.