عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

هفتمین کنفرانس ایستگاههای آینده حضور پر رنگ دانشگاه علم و صنعت ایران در بزرگترین کنفرانس بین المللی کشور

هفتمین کنفرانس ایستگاههای آینده حضور پر رنگ دانشگاه علم و صنعت ایران در بزرگترین کنفرانس بین المللی کشور


هفتمین کنفرانس «ایستگاه های آینده»، روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ به زبان انگلیسی در هتل اوین تهران برگزار می شود.
این رویداد بسیار مهم که کشور ایران امسال میزبانی دوره ای آن را بر عهده دارد به صورت دوسالانه برگزار شده و در سالهای گذشته به ترتیب مادرید، مراکش، مسکو، بروکسل، پاریس و رم میزبان آن بوده اند .
۶۷ مهمان خارجی که از مدیران و کارشناسان برجسته راه آهن کشورهای مختلف و اساتید دانشگاه های مطرح جهان از جمله فرانسه، چین، سویس، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، هلند، بلژیک، آلمان، روسیه و سوئد هستند در این کنفرانس حضور خواهند داشت.
دکتر اسلامی (وزیر راه، مسکن و شهرسازی)،  پیروز حناچی (شهردار تهران)، دکتر رسولی (مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران) به همراه فرانسوا داون (مدیر اتحادیه بین المللی راه آهن ها)، ضمن ایراد سخنرانی این کنفرانس را افتتاح خواهند نمود. برگزاری دو میزگرد،  پانلهای مختلف ارائه مقالات و بازدید فنی از  اصفهان از دیگر برنامه های این کنفرانس است .
دکتر رضا خیر الدین و دکتر حسن صادقی نایینی (از اعضای هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی)، دکتر مرتضی باقری و دکتر ملودی خادم ثامنی (از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن)،  به ارائه چهار مقاله در این کنفرانس می پردازند. همچنین مهندس امیرحسین سالاریان و مهندس آیدا مشهدی زاده (دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی راه آهن)، به عنوان اولین تیم برنده مسابقه دانشجویی، ایده خود را ارائه خواهند نمود. مهندس بهاره سهرابی (دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی صنایع) و مهندس مهرناز نازقلچی (دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی راه آهن) نیز به طور مشترک یکی از سه تیم دانشجویی منتخب در این رویداد هستند که برای کسب عنوان برنده دوم مسابقه دانشجویی به رقابت خواهند پرداخت .
اطلاعات بیشتر، از طریق تارنمای کنفرانس به آدرس https://nextstation.org/ قابل دسترسی است.
Sapp.ir/iust_iran